onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

غربالگري كرونا بين معتادان متجاهرورامين/ فرماندار ورامين: معتادين ترك كرده به حال خود رها نشوند

فرماندار شهرستان ورامين گفت: امروز به واسطه تلاش‌هاي دولت و ارائه خدمات ويژه در كمپ‌هاي ترك اعتياد، شرايط مناسبي پيش روي افراد معتاد براي ترك اين بلاي خانمان سوز فراهم شده و تلاش مي‌گردد تا با راه‌اندازي مراكز اشتغال و ارائه تسهيلات و مشوق‌هاي لازم به صاحبان كار و صنايع در جذب اين افراد، زمينه بازگشت آنان به جامعه فراهم شود.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از ورامين، حسين كاغذلو فرماندار ورامين صبح امروز در ديدار با دبير شوراي مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران كه در محل اين فرمانداري صورت گرفت اظهار كرد: اين كه از فرد معتاد به عنوان بيمار ياد مي‌شود به اين دليل است كه جامعه او را به حال خود رها نكرده و به واسطه حضور بدون درمان او، ديگر افراد مبتلا به اين بيمار نشوند.

 

وي گفت: اگر فرد معتاد درمان شده به حال خود رها گردد، به او به ديده يك فرد زيادي نگاه شود و فرصت مناسب كسب درآمد پايدار برايش فراهم نشود قطعا بار ديگر به سراغ اعتياد مي‌رود.

 

فرماندار شهرستان ورامين ادامه داد:  امروز به واسطه تلاش‌هاي دولت و ارائه خدمات ويژه در كمپ‌هاي ترك اعتياد، شرايط مناسبي پيش روي افراد معتاد براي ترك اين بلاي خانمان سوز فراهم شده و تلاش مي‌گردد تا با راه‌اندازي مراكز اشتغال و ارائه تسهيلات و مشوق‌هاي لازم به صاحبان كار و صنايع در جذب اين افراد، زمينه بازگشت آنان به جامعه فراهم شود.

 

كاغذلو افزود: براي نخستين بار در استان تهران، مركز ترك اعتياد ماده ۱۶ ويژه معتادين متجاهر در شهرستان ورامين راه‌اندازي شده كه اين مركز به تنهايي بسياري از مشكلات امروز جامعه در مواجهه با  معتادين متجاهر را برطرف كرده و خدمات ويژه‌اي را ارائه مي‌كند كه البته رفع مشكل اين مركز به حمايت و پشتيباني مسؤولان استاني و كشوري نياز دارد.

 

وي با اشاره به استقرار شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران در شهرستان ورامين بيان داشت: استقرار اين شورا در ورامين فرصت مناسبي است تا با استفاده از ظرفيت و توانمندي متخصصين امر مقابله با مواد مخدر، علاوه بر اقدامات سلبي، فعاليت‌هاي فرهنگي مناسبي نيز در مقابله با پديده شوم اعتياد صورت گيرد.

 

فرماندار ورامين گفت: با فعاليت اين شورا و تشكيل كميته‌هاي تخصصي پنجگانه، قطعا اتفاقات خوشايندي در مقابله با اعتياد در سطح شهرستان رخ خواهد داد.

 

كاغذلو همچنين از اجراي طرح غربالگري كرونا بين معتادين متجاهر خبر داد و افزود: با اجراي اين طرح علاوه بر شناسايي افراد مبتلا به كرونا، تعداد زيادي از اين افراد جمع آوري در كمپ ماده ۱۶ ساماندهي شدند كه مردم به خوبي اثرات آن را در جامعه شاهد هستند.

 

مقالات ديگر:

كمپ ترك اعتياد غرب تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۴:۰۴ توسط:onlinetabliq موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :