onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

رهگيري كرونا در كمپ‌هاي ترك اعتياد كنگاور آغاز شد

رهگيري كرونا در كمپ‌هاي ترك اعتياد كنگاور آغاز شد

كرمانشاه- رييس مركز بهداشت كنگاور گفت: اين مركز انجام تست سريع ويروس كرونا در كمپ‌هاي ترك اعتياد را در جهت رهگيري و كنترل بيماري كوويد ۱۹ آغاز كرد.

 

كاميار رستم آبادي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اجراي طرح كنترل بيماري كوويد۱۹ بصورت محله محور شهيد حاج قاسم سليماني، تيم رهگيري و مراقبت مركز بهداشت شهرستان كنگاور به كمپ ترك اعتياد سلطان آباد اعزام شد.

او افزود: با انجام ۳۵ مورد تست سريع كرونا، سه بيمار كوويد ۱۹ تشخيص داده شد كه بلافاصله اقدامات لازم براي آنها انجام شد.

رستم آبادي همچنين اضافه كرد: اين مركز در نظر دارد در هفته آتي از رانندگان تاكسي داخل شهري و كاركنان بانك ها كه مواجهه زيادي با مردم دارند نيز تست سريع كرونا بعمل آورد.

اين مسول ادامه داد: آموزش، يادآوري همراه با اطلاع‌رساني قوي به طور قطع تاثير مثبتي در كنترل و كاهش اين بيماري به همراه دارد چرا كه بايد بارها خطرات اين بيماري را به مردم بيان كرد و در واقع  باور آنان را اصلاح كرد، چرا كه اگر بدانند سلامتي‌ شان به جد در خطر است از حضور در دورهمي شب يلدا و آيين هاي عروسي و عزا اجتناب مي كنند.

وي اضافه كرد: همكاري ساير دستگاه هاي متولي امر براي نظارت بر رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي اصناف و جلوگيري از برگزاري آيين هاي مختلف اهميت بسزايي دارد و اين مهم بايد تا كنترل و مديريت كامل بيماري تداوم داشته باشد.

رستم آبادي ابراز ميدواري كرد كه با اجراي طرح شهيد قاسم سليماني و همكاري دستگاه هاي متولي امر بتوان اقدامات خوبي را در راستاي قطع زنجيره انتقال كرونا در شهرستان انجام داد.

تاكنون هزار و ۴۰۲ در كنگاور به ويروس كرونا مبتلا شده اند و از اين تعداد ۸۲ نفر فوت كرده و ۱۵ نفر نيز اكنون در بيمارستان بستري هستند.

 

شهرستان كنگاور در ۹۰ كيلومتري شرق كرمانشاه قرار دارد.

 

كمپ ترك اعتياد در شرق تهران


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۸:۰۷ توسط:onlinetabliq موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :