onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

نيروهاي مسلح پيشمرگ ايران و ايراني‌اند/ با آمريكا و صهيونيست‌ها تسويه حساب مي‌كنيم

فرمانده كل ارتش گفت: نيروهاي مسلح يك حقيقت واحدند، تحت يك فرماندهي واحد اجراي ماموريت مي‌كنند و براي يك هدف پيشمرگ يكديگر و پيشمرگ ايران و ايراني هستند.

به گزارش گروه سياست خبرگزاري آنا، امير سرلشكر عبدالرحيم موسوي، فرمانده كل ارتش، در صبحگاه مشترك "عهد سربازي" كه با حضور سردار سرتيپ پاسدار محمدرضا نقدي معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، امير سرتيپ عليرضا صباحي فرد فرمانده نيروي پدافند هوايي ارتش، سردار سرتيپ محمد شرفي معاون اجرايي فرماندهي انتظامي در دانشگاه خاتم الانبيا (ص) نيروي پدافند هوايي ارتش با تبريك ايام آغاز امامت و ولايت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، هفته وحدت و گراميداشت هفته انتظامي اظهار داشت: انتظار و اعتقاد به ظهور منجي يكي از مفاهم ريشه‌دار بشري در همه مكاتب، اديان و فرق در طول تاريخ بوده است.

وي افزود: ظهور انسان كامل كه جهان را پر از عدل و داد و بصيرت مي‌كند، هم ريشه در فطرت، هم ريشه در اديان و هم ريشه در تاريخ انديشه بشر دارد.

مقالات بيشتر:شيشه بري جردن

فرمانده كل ارتش گفت: انقلاب شكوهمند اسلامي ايران كه در دوران بلوك‌بندي ايدوئولوژي‌هاي الحادي به پيروزي رسيد، پس از قرن‌ها طليعه حاكميت الهي بر زمين را نويد داد و با توجه به خواست و اراده مردم و در پرتو آموزه‌هاي اسلامي، در حوزه انديشه‌هاي سياسي، الگو‌هاي جديد مردم سالاري ديني را ارائه كرد و انديشه‌هاي الحادي، التقاطي، ارتجاعي و افراطي را به چالش كشيد.

وي افزود: انقلاب اسلامي در شناساندن اهداف و مفهوم صحيح انتظار، الگوسازي براي نسل منتظر، اميدواري به انقلاب جهاني مهدوي و آماده‌سازي آحاد جامعه در ابعاد فردي و اجتماعي براي عصر ظهور، ايفاي نقش كرده است. انقلاب اسلامي آغازي بر تشكيل تمدن نوين اسلامي است كه با ظهور آخرين ذخيره الهي در زمين تحقق خواهد يافت.

امير سرلشكر موسوي با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب، گفت: از منظر رهبر حكيم و فرزانه انقلاب در بيانيه گام دوم؛ آرمان بزرگ انقلاب اسلامي، ايجاد تمدن نوين اسلامي و آمادگي براي طلوع خورشيد ولايت عظمي (ارواحنا فداه) است. در واقع بيانيه گام دوم نقشه راه رسيدن به اين آرمان‌هاي بزرگ است.

وي مراسم صبح‌گاه عهد سربازي را لبيك به فرمان مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) دانست و اظهار داشت: طبيعتا نيرو‌هاي مسلح، از جمله ارتش كه تحت فرماندهي مستقيم مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) هستند بايد در پياده‌سازي و اجراي اين نقشه راه نسبت به سايرين، پيشرو و پيشگام باشند، برنامه‌هاي بسياري خوبي براي اين وظيفه در نيرو‌هاي مسلح و ارتش طراحي و اجرايي شده و ادامه دارد و اين تجمع كه امروز در همه محل‌هاي استقرار ارتش در سراسر كشور و از جمله در اين دانشگاه و همين ميدان در حال اجراست، لبيك به فرمان مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) است كه تحت عنوان عهد سربازي، آحاد رزمندگان ارتش جمهوري اسلامي ايران انتظار، اشتياق و آمادگي خود را براي سربازي در ركاب آن يگانه منجي عالم بشريت تحت فرماندهي نايب آن حضرت، مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) اعلام و بر پايبندي به الزامات اين آمادگي براي ظهور تاكيد مي‌كنند.

فرمانده كل ارتش به هجمه‌هاي گسترده و تركيبي دشمنان كشور اشاره و بيان كرد: در مسير حركت انقلاب به سوي تمدن نوين اسلامي و فراهم‌سازي زمينه ظهور، هجمه گسترده و تركيبي دشمنان، در هر برهه‌اي به شكلي قابل مشاهده است. شيطان و طاغوت همواره سد راه انبيا، اوصيا و اوليا بوده‌اند كه نگذارند انسان‌ها به سعادت هدف‌گذاري شده خداوند برسند. در طول تاريخ هر بار به شكلي آن را نشان داده‌اند.

 

وي ادامه داد: در عصر انقلاب اسلامي ايران كه با شواهد بسيار، دوران وصل به ظهور حضرت مهدي (عج) است، نماد برجسته طاغوت و نظام سلطه، شيطان بزرگ آمريكا و فرزند نامشروع آن‌ها رژيم جعلي صهيونيستي، سردمدار مبارزه با راه سعادت بشر كه در نقشه راه انقلاب اسلامي ايران متجلي شده است، هستند.

امير سرلشكر موسوي گفت: مهمترين راهبرد آن‌ها هم نا اميدسازي، شكستن استقامت ملت بزرگ ايران، برهم زدن امنيت و اخلال در استقلال و پيشرفت ايران است. آن‌ها به دنبال آن هستند كه امنيت و اميد را از اين ملت بگيرند و مقامت او را در هم بشكنند، اما ملت با بصيرت ايران هم دست آن‌ها را خوب خوانده است و عليرغم همه دشمني‌ها، اميدوار و مستقل و مقاوم به پيش مي‌رود. پرچم سه رنگ مزين به لا اله الا الله بر بام ايران عزيز، در اهتزاز خواهد بود و ايران و ايراني سربلند و استوار از آب و خاك خود، از كشور، از نظام و از انقلاب خود، از استقلال و امنيت خود و از ارز‌ش‌ها و آرمان‌هاي خود دفاع خواهد كرد.

سرلشكر موسوي ضمن تاكيد بر سربلندي ملت ايران در آزمايش‌ها و سختي‌ها اظهار داشت: ‎ملت فهيم، صبور و فداكار ايران در اين سال‌ها آزمايش‌هاي بسياري را تجربه كرده و از همه آن‌ها سربلند بيرون آمده است. البته زخم‌هايي بر پيكر اين ملت رشيد وارد شده است. زخم‌ها ترميم خواهد شد و همه اين شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سياه كارنامه آمريكاي جنايتكار و‌‎ رژيم كودك كش صهيونيستي اضافه خواهد شد و روزي خواهد رسيد كه يكجا تسويه حساب خواهيم كرد و شما جوانان عزيز آن روز را به چشم خود خواهيد ديده و شما خود مردان آن ميدان خواهيد بود.

فرمانده كل ارتش، نيرو‌هاي مسلح را همرزم و حامي يكديگر دانست و اظهار داشت: ارتش، سپاه، بسيج و فراجا؛ برادر، همرزم، همسنگر، حامي و پشتيبان يكديگر و در خط مقدم ملت براي حفظ امنيت كشور و مقابله با تهديدات هستند. نيرو‌هاي مسلح يك حقيقت واحدند، تحت يك فرماندهي واحد اجراي ماموريت مي‌كنند و براي يك هدف پيشمرگ يكديگر و پيشمرگ ايران و ايراني هستند.

وي افزود: نيرو‌هاي مسلح در راه پاسداري از استقلال، تماميت ارضي، حفظ دستاورد‌هاي انقلاب، دفاع از مستضعفان عالم، مقابله با ظالمان و مستكبران و حفظ امنيت و آرامش و سربلندي ملت بزرگ ايران و براي برافراشته نگه داشتن پرچم ايران جان خود را فدا خواهند كرد. ما براي حفظ اين ارزش‌ها به خداوند بزرگ و قرآن كريم سوگند ياد كرده‌ايم و تا آخرين قطره خون، دست در دست هم، در خط مقدم ملت، متحد و يكپارچه ايستاده‌ايم.

امير سرلشكر موسوي اظهار داشت: دشمنان ما پيشرفت اين ملت و اين انسجام و يكپارچگي ملت و نيرو‌هاي مسلح را برنمي‌تابند، مي‌بينند كه ملت نيرو‌هاي مسلح را دوست دارند و نيرو‌هاي مسلح مردم را دوست دارند و در كنار هم يكپارچه از كشور دفاع مي‌كنند، لذا يكي از اهدافشان در تضعيف امنيت، سرگرم سازي، هزينه سازي و نهايتاً تضعيف قدرت دفاعي كشور است.

وي افزود: عمق راهبرد دشمن در ناامني‌ها اين است كه با جنگ تركيبي و با شيوه‌هاي نوين، قدرت دفاعي كشور را تضعيف و از آن مسير، مقاومت مردم ايران را بشكند و با تضعيف انسجام داخلي، نقشه‌هاي شوم خود را عملي سازد و برايشان ارتش، سپاه و انتظامي فرقي نمي‌كند. اما ما ايراني هستيم، متعصب نسبت به دين، نسبت به وطن و مردم و اجازه هيچگونه دخالت و تعرض به هيچ بيگانه‌اي را نمي‌دهيم.

فرمانده كل ارتش با اشاره به امتحانات عصر غيبت گفت: عصر غيبت، عصر امتحانات سنگين است، ريزش‌ها و رويش‌هاي بعضاً غيرمنتظره دارد. در دوران غيبت، در آزمايش‌ها و فتنه‌ها، انسان‌ها آنقدر در كوره حوادث آبديده مي‌شوند كه ديگر در هيچ فتنه‌اي زمين نمي‌خورند، سقوط نمي‌كنند و راه را گم نمي‌كنند و اين‌ها شايسته و مستحق ظهورند و بهره‌مند از عصر ظهور خواهند شد.

 

وي افزود: دوران غيبت، دوران تمييز و تمحيص است؛ دوران بازشناسي است، دوران تفكيك و جدا كردن است، يعني منتظران واقعي با اعمال خود از سايرين تفكيك و جدا و بازشناسي مي‌شوند؛ آنقدر در آتش ابتلائات و فتنه‌ها آزمايش مي‌شوند كه ناخالصي‌ها از آن‌ها زدوده مي‌شود و مي‌شوند آن كه شايسته ظهور است.

فرمانده كل ارتش ادامه داد: كليدي‌ترين ويژگي اين افراد و محكم‌ترين ريسماني كه آن‌ها را از ريزش نجات مي‌دهد و شايسته ظهور و پا در ركابي آقا امام زمان (عج) مي‌كند، تمسك به ريسمان ولايت است.

امير سرلشكر موسوي در پايان با تاكيد بر اينكه خورشيد روشنگر ولايت كه امروز در چهره مبارك نايب آقا امام زمان مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) متجلي است و بزرگترين نعمت عصر ماست، اهار داشت: از خداوند بزرگ مي‌خواهيم توفيق و شايستگي سربازي اين سلاله پاك حضرت زهراي اطهر (س) را به ما عطا فرمايد.

در پايان اين مراسم، امير سرلشكر موسوي بمناسبت گراميداشت هفته انتظامي با اهداي لوح به سردار سرتيپ شرفي، اين هفته را به آحاد فرماندهان و كاركنان فرماندهي انتظامي تبريك گفت.

مراسم صبحگاه مشترك «عهد سربازي» بمنظور تجديد ميثاق با حضرت صاحب‌الزمان (عج) و تبيين و تشريح جايگاه امامت و ولايت، صبح امروز در تمامي يگان‌هاي ارتش جمهوري اسلامي ايران به صورت همزمان برگزار شد.

مقالات ديگر:وكيل پونك

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۵:۳۴ توسط:onlinetabliq موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :