onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

مراقب قاليشويي‌هاي آنلاين باشيد!

رئيس اتحاديه قالي‌شويان تهران از متقاضيان خدمات قاليشويي خواست قبل از انتخاب واحد به سايت اتحاديه مراجعه كنند و اطلاعات واحدهاي صنفي داراي مجوز و همچنين نرخ‌هاي مصوب را مشاهده كنند تا در صورت تخلف احتمالي امكان پيگيري آن وجود داشته باشد.

به گزارش ايراسين به نقل از ايسنا، حجت محمدي رئيس اتحاديه قالي‌شويان تهران، از متقاضيان قاليشويي خواست پيش از انتخاب واحد صنفي مورد نظر به سايت اتحاديه مراجعه كنند و مطمئن شوند واحد مورد نظرشان با مجوز فعاليت مي‌كند؛ چرا كه در اين حالت اگر بعد از شست‌وشو فرش دچار مشكل شود، به راحتي مي‌توانند موضوع را از اتحاديه پيگيري كنند.

وي با بيان اينكه اطلاعات تكميلي واحدهاي صنفي قاليشويي مثل شماره تماس، آدرس، تاريخ دريافت جواز و غيره در سايت اتحاديه قرار گرفته، اظهار كرد: با وجود پيگيري‌ها و هشدارهاي اتحاديه از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي و پليس فتا درباره خطرات فعاليت قاليشويي‌هاي آنلاين بدون مجوز، اقدامي در اين زمينه انجام نشده است. در اصل گفته مي‌شود اين موضوع حتما بايد شاكي خصوصي داشته باشد.

مقالات بيشتر:قاليشويي جيحون

محمدي با بيان اينكه معمولا قاليشويي آنلاين فقط يك شماره تماس در سايت ثبت كردند و امكان پيگيري تخلفات احتمالي آن‌ها وجود ندارد، تصريح كرد: براي مثال ممكن است كسي فرش‌هاي مردم را جمع كند و ديگر تحويل ندهد. همچنين احتمال اينكه فرش كثيف باشد يا آسيب ببيند وجود دارد، اما امكان پيگيري آن‌ها كم است.

رئيس اتحاديه قاليشويان تهران با بيان اينكه در گذشته با همكاري روزنامه‌ها، واحدهاي بدون مجوز امكان ثبت آگهي نداشتند و اين مشكل كمتر بود، گفت: در حال حاضر هم درخواست كرديم كه حداقل سايت‌هاي قاليشويي‌هاي بدون مجوز فيلتر شوند، اما هنوز همكاري صورت نگرفته است.

وي با تاكيد بر اينكه متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت اتحاديه به نشاني (www.Eght۱۳۵۱.com) قيمت‌هاي قاليشويي را استعلام بگيرند، گفت: همچنين در صورت بروز مشكل مردم مي‌توانند در همين سايت شكايت خود را ثبت كنند تا بعد از بررسي با آن‌ها تماس گرفته و پاسخ شكايت داده شود.

مقالات ديگر:قيمت پرستار سالمند در منزل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۰:۰۹ توسط:onlinetabliq موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :