onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

نتايج بررسي مسموميت دانش‌آموزان توسط وزارت بهداشت به كجا رسيد؟

دكتر سعيد كريمي معاون درمان وزارت بهداشت، آخرين اخبار از بررسي "مسموميت سريالي در مدارس" توسط كميته علمي وزارت بهداشت را بيان كرد.

به گزارش سلام نو به نقل از ايسنا، معاون درمان وزارت بهداشت آخرين اخبار از بررسي "مسموميت سريالي در مدارس" توسط وزارت بهداشت را تشريح كرد.

مقالات بيشتر:دي جي تولد در تهران

دكتر سعيد كريمي، درباره آخرين اخبار از بررسي و جمع‌بندي كميته علمي وزارت بهداشت در زمينه بروز مسموميت‌ در دانش‌آموزان، گفت: كميته علمي پيش از سال جديد به دستور مقام عالي وزارت تشكيل شد و بيش از ۳۰ نفر از بهترين متخصصان كشور شامل متخصصين ريه، سم‌شناسي، ميكروب‌شناسي، عفوني، روانپزشك، بهداشت محيط و... هم در اين كميته به بررسي گزارشات و يا بازديدهاي ميداني پرداختند.

وي افزود: اين متخصصان علائم بيماران،‌ نتايج آزمايشگاهي و.... را بررسي كردند و فعلا نتايج تحقيقات تغييري نكرده است.

كريمي تاكيد كرد: بررسي‌ها نشان داد در كمتر از ۱۰ درصد از دانش‌آموزان عوامل محرك تنفسي وجود داشته است كه سبب بروز علائم تنفسي نظير سرفه، تنگي نفس و علائم تحريكي شده است.

وي با اشاره به اينكه در ساير دانش‌آموزان نيز عوامل هيجاني و استرسي به موضوع اضافه شده است، اظهار كرد: بخشي از اين عوامل هيجاني ناشي از اين بود كه دانش‌آموز دوست خود را ديده و او هم دچار اضطراب شده و بخشي ديگر هم به دليل فضاسازي رسانه‌اي بود كه برخي با يك بوي غير اختصاصي كه شايد قبلا به آن اهميت نمي‌دادند، اكنون دچار علائم اضطرابي مي‌شوند.

مقالات ديگر:وكيل در پونك


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۰۳ توسط:onlinetabliq موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :