onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

قاليشويي فوري دم عيد، كلاهبردار از آب درآمد!

رئيس پليس فتا پايتخت از شناسايي و دستگيري يك كلاهبردار اينستاگرامي خبر داد كه تحت عنوان قاليشويي ۸۰۰ ميليون تومان از شهروندان كلاهبرداري كرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ داوود معظمي گودرزي رئيس پليس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: شخصي به پليس فتا پايتخت مراجعه و مدعي شد افرادي ناشناس از طريق يك صفحه اينستاگرامي مربوط به شست و شوي حرفه‌اي انواع قالي از بنده كلاهبرداري كرده‌اند.

رئيس پليس فتا پايتخت ادامه داد: شاكي در ادامه اظهار داشت قصد شستشوي فرش‌هاي خود را داشتم كه در يك صفحه اينستاگرامي تبليغي از شستشوي فرش با قيمت‌هاي مناسب و در كمترين زمان مشاهده كردم و بدون بررسي هويت گردانندگان صفحه مذكور مبلغي جهت رزرو براي آنها واريز كردم اما بلافاصله پس از واريز وجه من را بلاك كردند و ديگر پاسخي از آنها دريافت نكردم.

مطالعه بيشتر:قاليشويي غرب تهران

اين مقام انتظامي بيان كرد: كارشناسان پليس فتا تحقيقات خود را آغاز كردند و پس از انجام اقدامات تخصصي و بكارگيري فنون تجربي و علمي ادمين صفحه جعلي قاليشويي را شناسايي و پس از تشريفات قضائي مجرم در يكي از مناطق جنوبي تهران دستگير و به پليس فتا منتقل شد.

وي با اشاره به اينكه متهم بيش از ۸ ميليارد ريال از مردم كلاهبرداري كرده بود افزود: متهم پس از حضور در پليس فتا اظهار داشت با توجه به نزديك شدن به ايام عيد با راه اندازي يك صفحه اينستاگرامي و تبليغات اين صفحه به بهانه شستشوي فرش با قيمت بسيار مناسب مراجعه كنندگان را با ترفند رزرو ترغيب به پرداخت بيعانه مي‌كردم و پس از واريز وجه ديگر پاسخگوي تلفن نبودم.

رئيس پليس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصيه كرد: فريب ظاهر زيبا و پر رنگ و لعاب صفحات اينستاگرامي را نخوريد و قبل از دريافت كالا و يا گرفتن خدمات وجهي را به عنوان تسويه و يا بيعانه پرداخت ننماييد، همچنين مي‌توانند در صورت مشاهده موارد مشكوك، موضوع را از طريق مركز فوريت‌هاي سايبري با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و يا سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش كنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۳۹:۳۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :