onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

۵ واحد صنفي متخلف در شهرستان خواف پلمب شد

رئيس اداره تعزيرات حكومتي خواف از پلمب چهار واحد صنفي آرايشگري مردانه و يك واحد صنفي قاليشويي در اين شهرستان مرزي خبر داد.

به گزارش قدس خراسان، وحيد قانعي اظهار كرد: در راستاي طرح نظارتي ويژه عيد سعيد فطر و با هدف جلوگيري از تخلفات صنفي، گشت‌هاي مشترك تعزيرات حكومتي به همراه بازرسان اداره صمت، اماكن، اصناف و بسيج اصناف از واحدهاي صنفي سطح شهرستان بازديد كردند.

مطالعه بيشتر: قاليشويي در شهرك غرب

رئيس اداره تعزيرات حكومتي خواف افزود: در اين بازديدها چهار واحد صنفي آرايشگري مردانه به دليل گران‌فروشي در بخش سنگان و خواف و يك واحد صنفي قاليشويي به دليل عدم درج قيمت در شهر خواف پلمب شدند.

وي با بيان اينكه برخورد جدي با متخلفان صنفي صورت مي‌گيرد گفت: واحدهاي صنفي متخلف، علاوه بر جريمه نقدي، به پلمب واحد صنفي خود نيز محكوم خواهند شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۸:۲۵ توسط:onlinetabliq موضوع:

چراغ خانه ۸۰۰ زوج جوان كرماني روشن شد

 چراغ خانه ۸۰۰ زوج جوان كرماني روشن شد/ جهيزيه‌هاي اهدايي مسير ازدواج را هموار كرد

در آستانه عيد سعيد فطر رزمايش اهداي ۸۰۰ سري جهيزيه به زوج‌هاي نيازمند تحت حمايت كميته امداد در كرمان برگزار شد.

 

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاري دانشجو ناصر عسكري نژاد، مدير كل كميته امداد استان كرمان در رزمايش اهداي ۸۰۰ سري جهيزيه به زوج‌هاي نيازمند گفت: در مجموع سال گذشته بيش از پنج هزار و ۹۰ سري جهيزيه به ارزش ۱۷۵ ميليارد تومان به زوج‌هاي نيازمند تحت حمايت كميته امداد استان كرمان اهداء شد. 

 

او با بيان اينكه اهداء جهيزيه توسط اين نهاد در راستاي ترويج فرهنگ ازدواج آسان انجام مي‌شود افزود: ۸۰۰ سري جهيزيه شامل پنج قلم كالاي اساسي از جمله يخچال، ماشين لباسشويي، جاروبرقي، اجاق گاز و تلويزيون است كه اكثر اين جهيزيه‌ها با همكاري لجستيك قرارگاه منطقه‌اي جنوب شرق ارتش به زوج‌هاي نيازمند تحت حمايت كميته امداد جنوب كرمان اهداء مي‌شود. 

 

سرتيپ امير غلامعليان، فرمانده قرارگاه منطقه‌اي جنوب‌شرق ارتش نيز در حاشيه اين مراسم به استفاده از ظرفيت لجستيك ارتش براي ارسال اين محموله اشاره و تصريح كرد: اين همكاري در راستاي تفاهم‌نامه مشترك و با هدف توزيع كمك‌هاي امداد در كمترين هزينه و سريع‌ترين زمان ممكن است.

 

وي اظهار كرد: ظرفيت ساختار قوي و امكانات خوب ارتش در اختيار كميته امداد قرار مي‌گيرد تا از اين ظرفيت به نفع مطلوب در استان استفاده شود.

 

وي با بيان اينكه ارتش از ظرفيت‌هاي خود براي همكاري با كميته امداد استفاده مي‌كند، گفت: هدف ما اين است كه با استفاده از ظرفيت‌هاي ارتش كمك‌هاي كميته امداد را با كمترين هزينه و با بيشترين سرعت به مددجويان برسانيم.

مقالات ديگر: ظروف كرايه تهرانپارس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۴۵:۴۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

شرارت اراذل و اوباش در جشن عروسي

فرمانده انتظامي نور خبر داد؛

شرارت اراذل و اوباش در جشن عروسي

به گزارش خبرگزاري مهر، سرهنگ كارآگاه احمد اميني اظهار كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يك فقره تيراندازي و نزاع و درگيري در جشن قبل از عروسي در چمستان نور مأموران بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

 

وي افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد تعدادي از اراذل و اوباش سطح يك استان در يك جشن دوستانه قبل از عروسي پس از اقدام به تيراندازي و نزاع و درگيري و مجروحيت سه نفر از محل متواري شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصريح كرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي ٤ عامل تيراندازي و نزاع و درگيري را در اين شهرستان شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

 

سرهنگ اميني با بيان اينكه همه متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاري مرساتب را بلافاصله به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

مقالات ديگر: ظروف كرايه هروي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۱۸:۳۱ توسط:onlinetabliq موضوع:

قاليشويي فوري دم عيد، كلاهبردار از آب درآمد!

رئيس پليس فتا پايتخت از شناسايي و دستگيري يك كلاهبردار اينستاگرامي خبر داد كه تحت عنوان قاليشويي ۸۰۰ ميليون تومان از شهروندان كلاهبرداري كرده بود.

به گزارش برنا؛ سرهنگ داوود معظمي گودرزي رئيس پليس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: شخصي به پليس فتا پايتخت مراجعه و مدعي شد افرادي ناشناس از طريق يك صفحه اينستاگرامي مربوط به شست و شوي حرفه‌اي انواع قالي از بنده كلاهبرداري كرده‌اند.

رئيس پليس فتا پايتخت ادامه داد: شاكي در ادامه اظهار داشت قصد شستشوي فرش‌هاي خود را داشتم كه در يك صفحه اينستاگرامي تبليغي از شستشوي فرش با قيمت‌هاي مناسب و در كمترين زمان مشاهده كردم و بدون بررسي هويت گردانندگان صفحه مذكور مبلغي جهت رزرو براي آنها واريز كردم اما بلافاصله پس از واريز وجه من را بلاك كردند و ديگر پاسخي از آنها دريافت نكردم.

مطالعه بيشتر:قاليشويي غرب تهران

اين مقام انتظامي بيان كرد: كارشناسان پليس فتا تحقيقات خود را آغاز كردند و پس از انجام اقدامات تخصصي و بكارگيري فنون تجربي و علمي ادمين صفحه جعلي قاليشويي را شناسايي و پس از تشريفات قضائي مجرم در يكي از مناطق جنوبي تهران دستگير و به پليس فتا منتقل شد.

وي با اشاره به اينكه متهم بيش از ۸ ميليارد ريال از مردم كلاهبرداري كرده بود افزود: متهم پس از حضور در پليس فتا اظهار داشت با توجه به نزديك شدن به ايام عيد با راه اندازي يك صفحه اينستاگرامي و تبليغات اين صفحه به بهانه شستشوي فرش با قيمت بسيار مناسب مراجعه كنندگان را با ترفند رزرو ترغيب به پرداخت بيعانه مي‌كردم و پس از واريز وجه ديگر پاسخگوي تلفن نبودم.

رئيس پليس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصيه كرد: فريب ظاهر زيبا و پر رنگ و لعاب صفحات اينستاگرامي را نخوريد و قبل از دريافت كالا و يا گرفتن خدمات وجهي را به عنوان تسويه و يا بيعانه پرداخت ننماييد، همچنين مي‌توانند در صورت مشاهده موارد مشكوك، موضوع را از طريق مركز فوريت‌هاي سايبري با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و يا سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۳۹:۳۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

اجاره كارخانه سنگ شكن شهرداري خيانت است

نايب رييس شوراي شهر ايلام گفت :اجاره سنگ شكن شهرداري آن هم به صورت ترك تشريفات و با شرايط مندرج در اجاره نامه خيانت به شهرداري و شهر است
به گزارش تابناك ايلام؛ هادي كرمي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار كرد: كارخانه سنگ شكن كه نياز اصلي بيس ريزي معابر و همچنين تامين ماسه پروژه ها و تامين ماسه كارخانه آسفالت شهرداري را تامين ميكند به بهانه فرسوده بودن و زيان بار بودن آن خيانت است
وي افزود: چطور اگر مديريت كارخانه توسط شهرداري انجام شود زيانبار است اما توسط ديگري مديريت بشود سودآمر ميشود كه دليل اين امر عدم مديريت صحيح است
كرمي بيان كرد: مخالف برون سپاري نيستم اما شرايط برون سپاري در قانون مشخص است ، كار بايد با مطالعه و حساب كتاب و براورد مالي بعد از واگذاري انجام گيرد
وي يادآور شد: در متن اجاره نامه اشاره شده كه ماسه مورد نياز شهرداري درقبال اخذ وجه انجام بشه در كجا ديده شده كه مالي كه مال خود شخص است جهت استفاده از ان بايد وجه پرداخت بشود
 نايب رييس شوراي شهرايلام با اشاره به اينكه وظيفه شورا حفاظت از اموال منقول و غير منقول شهرداري است، تاكيد كرد: كارخانه سنگ شكن ميتواند يكي از منابع درامد پايدار مالي شهرداري باشد كه عدم استفاده از اين ظرفيت و همچنين عدم مديريت اين كارخانه دليل قانع كننده اي براي واگذاري كارخانه نيست
وي خاطرنشان كرد: من از همكارانم در شوراي شهر عاجزانه خواهشمندم درخصوص واگذاري اين كارخانه تجديدنظر كنند و يا حداقل جهت واگذاري ان از طريق فراخوان عمومي درامد بيشتري جهت خدمت به شهر كسب كنند و از واگذاري بصورت ترك تشريفات خودداري كنند
ديگر وقت آزمون و خطا نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۱:۴۵ توسط:onlinetabliq موضوع:

سنت قاليشويي در چشمه علي با خشكي چشمه، از بين رفت / چشمه هفت هزار ساله تهران قرباني خط 6 مترو

به گزارش خبرنگار اجتماعي زيرنويس، چشمه هفت هزار ساله تهران خشك شد. خبري كوتاه و غم انگيز كه حاصل بي تدبيري هاي برخي مسئولان كشور است. چشمه ‌علي واقع در شهر ري، تابستان‌ها محل شنا و بازي كودكان بود و نزديكي هاي فصل بهار، محلي بود براي اجراي سنت قاليشويي مردمان آن ديار. چشمه علي نخستين […]

به گزارش خبرنگار اجتماعي زيرنويس، چشمه هفت هزار ساله تهران خشك شد. خبري كوتاه و غم انگيز كه حاصل بي تدبيري هاي برخي مسئولان كشور است. چشمه ‌علي واقع در شهر ري، تابستان‌ها محل شنا و بازي كودكان بود و نزديكي هاي فصل بهار، محلي بود براي اجراي سنت قاليشويي مردمان آن ديار.

چشمه علي نخستين اثر ثبت‌شده طبيعي شهرري و سومين اثر طبيعي ثبت‌شده استان تهران است كه تا كنون سه بار خشك شده است؛ اما در دوره‌هاي پيشين در بخش‌هايي از حوضچه‌هاي آن همچنان آب مشاهده مي شد؛ اما اين بار حوضچه ها كامل خشك شده و زباله روي رد آب نشسته است.

مطالعه بيشتر:قاليشويي در شرق تهران

حال مهم ترين متهم خشكي اخير اين چشمه، گذر خط 6 مترو در نزديكي آن است.

قدير افروند، مدير پايگاه ميراث ملي ري در گفت و گو با زيرنويس گفت: از سال 1396 تاكنون مكاتبات بي شماري انجام شد تا خط 6 مترو ، از نزديكي چشمه علي نگذرد. روزهاي نخستي كه من مديرپايگاه ميراث ملي ري شدم، اهميت اين موضوع را مطرح كردم؛ ولي با بي پاسخ ماندن پيگيري ها، اقدام به طرح شكايت از برخي دستگاه هاي مربوط به خشكي چشمه علي كردم. در اين فاصله از شهرداري ري، كارخانه سيمان ، شركت مترو و… شكايت كرده ام. تا كنون چند جلسه از دادگاه نيز طي شده است.

وي در ادامه تاكيد كرد: حتي بحث ثبت جهاني ري نيز مطرح است و در اين شرايط كه مي بايست ميراث هاي كهن اينچنيني را در آن حفظ كنيم، مي بينيم كه آنها رو به نابودي مي روند. با ايجاد كارخانه سيمان و طرح هاي توسعه اي از جمله اتوبان امام علي، ميراث كهن شهرري رو به نابودي رفت.

 

افروند افزود: فراتر از اينها، ري ثبت ملي شده است؛ لذا هر آسيبي به كه به آثار تاريخي اين استان وارد شود، مي بايست به 85 ميليون نفر پاسخگو باشيم. تصور كنيد محله چشمه علي هميشه پر از توريست بود و الان خالي از هر گونه جريان زندگي شده است.

مدير پايگاه ميراث ملي ري در خصوص گذر كردن خط 6 مترو از نزديكي چشمه علي گفت: من در جلسات اوليه مترو بودم و با اين موضوع مخالفت كردم. بعد از آن من به محل ديگري مامور شدم و اين فاجعه رخ داد. شركت مترو، خط 6 مترو را از بالادست چشمه علي به فاصله 150 متري عبور داد. اين موضوع روشني است كه جانمايي مترو در بالادست چشمه غلط فاحش است چون آب هميشه از بالادست مي آيد. مشاور هيدرولوژي و زمين شناسي مترو چه كساني و با چه ميزان تحصيلاتي بوده اند كه چنين جانمايي غلطي كرده اند؟ خط 6 مترو در بالا دست چشمه در فاصله اي به عمق 20 متر احداث شد و طبيعي است كه اين 20 متر به سفره هاي آب زيرزميني و مسيرها و كانال هايي كه آب را به پايين دست منتقل مي كرده آسيب رسانده است.

قدير افروند در ادامه تاكيد كرد: به واسطه اين اتفاقات، نهر سورن نيز كه از پايين چشمه علي خارج مي شود و زمين هاي پايين دست را آب دهي مي كند نيز خشك شده است. اين نهر، آب حدودا 400 هكتار از زمين هاي پايين دست ري و پارك هاي شهرداري را تامين مي كرده است.

وي همچنين افزود: قاليشويي نيز يكي از سنت هاي مردمي بود كه با خشك شدن چشمه علي آن هم خشك شد! همچنين چشمه محلي براي شنا كردن بچه ها و بزرگترها بود ولي آن هم از بين رفت. تاكيد ميراث فرهنگي بر اين است كه مي بايست اين چشمه احيا شود. ما همچنان منتظر راي دادستاني شهرستان ري خواهيم ماند.

منبع خبر: ركنـا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۴:۰۳ توسط:onlinetabliq موضوع:

كلاهبرداري در اينستاگرام با روشي كه به عقل جن هم نمي‌رسد!

رئيس پليس فتا تهران بزرگ: يك كلاهبردار اينستاگرامي كه تحت عنوان قاليشويي اقدام به كلاهبرداري بيش از هشت ميليارد ريال از مردم كرده بود شناسايي و دستگيري شد.   متهم با راه‌اندازي يك صفحه اينستاگرامي و تبليغات اين صفحه به بهانه شستشوي فرش با قيمت بسيار مناسب مراجعه‌كنندگان را با ترفند رزرو ترغيب به پرداخت […]

مقالات ديگر:قاليشويي در پونك

رئيس پليس فتا تهران بزرگ: يك كلاهبردار اينستاگرامي كه تحت عنوان قاليشويي اقدام به كلاهبرداري بيش از هشت ميليارد ريال از مردم كرده بود شناسايي و دستگيري شد.

متهم با راه‌اندازي يك صفحه اينستاگرامي و تبليغات اين صفحه به بهانه شستشوي فرش با قيمت بسيار مناسب مراجعه‌كنندگان را با ترفند رزرو ترغيب به پرداخت بيعانه مي‌كرد و پس از واريز وجه ديگر پاسخگوي تلفن آن‌ها نبود.

فريب ظاهر زيبا و پر رنگ و لعاب صفحات اينستاگرامي را نخوريد و قبل از دريافت كالا و يا گرفتن خدمات وجهي را به عنوان تسويه و يا  بيعانه پرداخت ننماييد.

با بهترين قاليشويي جنوب تهران؛ تمام اتوماتيك در خدمت شما هستيم، تميزي قالي‌هاي شما به يك تجربه دلنشين تبديل مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۴:۱۹ توسط:onlinetabliq موضوع:

توضيح مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان مركزي درخصوص يك واگذاري

توضيح مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان مركزي درخصوص يك واگذاري
ايسنا/مركزي مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي استان مركزي گفت: واگذاري سالن نمايشگاه بين المللي اراك به يك گروه صنعتي در چارچوب تشريفات اداري و قانوني صورت گرفته است.
مهدي رمضاني، ۲۱ اسفند در نشستي خبري، در رابطه با اعتراض صنف فروشندگان لوازم خانگي اراك پيرامون واگذاري ۵ ساله يك سالن نمايشگاه اراك به يك گروه صنعتي لوازم خانگي اظهار كرد: ما حدود ۶۲۰۰ بنگاه اقتصادي داراي جواز كسب در اراك داريم ولي در برگزاري نمايشگاه‌هاي لوازم خانگي در سال جاري با ما همكاري نداشتند و شركت نكردند.
وي با بيان اينكه اين واگذاري علاوه بر ايجاد اشتغال بالغ بر ۱۰۰ نفر، در حوزه تنوع محصولات و تنظيم بازار نيز مي‌تواند موثر باشد گفت: محصولات اين گروه صنعتي از توليدات بومي مملكت خودمان است و وظيفه ماست كه از توليد ملي حمايت كنيم.
رمضاني افزود: اينكه سالن نمايشگاه به اين گروه واگذار شد به اين دليل بود كه در پروژه‌هاي سرمايه گذاري ما مشاركت داشته باشند و كليه فرآيندهاي واگذاري در چارچوب تشريفات قانوني و اداري بوده است.
وي با بيان اينكه ۱۰۰ نيروي بومي از شهر اراك در  نمايشگاه اين شركت اشتغال پيدا كرده‌اند تصريح كرد: در شهري ديگر كه تقريبا از لحاظ وسعت در حدود اراك است بالغ بر ۶ شهر لوازم خانگي وجود دارد و كسي انتقاد نمي‌كند و فقط در اراك است كه چنين موضوعاتي پيش مي‌آيد.
رمضاني اضافه كرد: حدود ۲۴ سال از عمر نمايشگاه بين المللي اراك مي‌گذرد و در طول اين سالها بيش از ۱۲۰ نمايشگاه با عناوين مختلف به صورت پيوسته برگزار كرديم.
وي با بيان اينكه تعداد نمايشگاه‌هاي برگزار شده در سال جاري نسبت به دو سال قبل ۲۲۸ درصد رشد داشته است افزود: در سال ۱۴۰۰ هفت عنوان نمايشگاه، در سال ۱۴۰۱ بيست عنوان نمايشگاه و در سال جاري ۳۰ عنوان نمايشگاه برگزار شده است. سال آينده نيز بنا داريم حدود ۴۰ تا ۵۰ عنوان نمايشگاه برگزار كنيم.
وي با اشاره به عناوين نمايشگاه‌هاي برگزار شده در سال جاري تصريح كرد: نمايشگاه‌هاي سوغات محلي، گل و گياه و فضاي سبز، صنعت و معدن، كشاورزي و ماشين آلات وابسته، كسب و كار، خانه مدرن، دام و طيور و آبزيان، فرش دستبافت، خودرو، صنعت ساختمان، لباس و پوشاك، مبلمان، شيريني و شكلات، يلدا و اقتصاد مقاومتي از جمله نمايشگاه‌هاي سال جاري بوده است.
رمضاني با بيان اينكه در سال جاري هفت عنوان مراسم و جشن در مجموع ۴۵ روز برگزار شده است، با اشاره به تجهيز و بهسازي سالن‌ها و محوطه نمايشگاه در سال جاري اظهار كرد: در طول برگزاري تعدادي از نمايشگاه‌ها، از سفرا و هيات هاي تجاري و اقتصادي كشورهاي ديگر دعوت به عمل آمد و به نحو احسن ميزباني شدند.
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي استان مركزي افزود: در هر عنوان نمايشگاه به صورت ميانگين ۲۰۰ غرفه وجود دارد و حدود هزار نفر مستقيما در طول برگزاري هر نمايشگاه مشغول به كار هستند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي توسعه نمايشگاه گفت: ما تمام بدهي‌هاي خود در سال‌هاي گذشته را پرداخت كرديم و مي‌خواهيم بعد از ۲۴ سال به سهامداران خود سهام پرداخت كنيم. همچنين بنا داريم يك هتل براي اسكان غرفه داران خارج از استان احداث كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۰:۱۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

آماده سازي منطقه آزاد انزلي با ۸۰ برنامه اجرايي جهت استقبال از گردشگران نوروزي

مدير پشتيباني و تشريفات منطقه آزاد انزلي:
آماده سازي منطقه آزاد انزلي با ۸۰ برنامه اجرايي جهت استقبال از گردشگران نوروزي
مدير پشتيباني و تشريفات منطقه آزاد انزلي اظهار داشت: مهمترين راهبرد آماده نمودن فضاي محيطي، مكاني و امكاناتي جهت فرآهم ساختن شرايط مناسب براي گردشگران ورودي نوروزي رمضان سال ۱۴۰۳ است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني ديارميرزا، سلمان غنوي مدير پشتيباني و تشريفات سازمان منطقه آزاد انزلي با بيان اينكه پيرو برگزاري جلسات ستاد سفر و با دستور رييس هيأت مديره و مديرعامل سازمان بهسازي و نوسازي زيرساخت‌هاي خدماتي اين منطقه در قالب ۸۰ برنامه كاري در دستور كار بخش‌هاي مختلف اجرايي سازمان و اعضاي ستاد خدمات سفر قرار گرفت؛ اظهار داشت: مهمترين راهبرد آماده نمودن فضاي محيطي، مكاني و امكاناتي جهت فرآهم ساختن شرايط مناسب براي گردشگران ورودي نوروزي رمضان سال ۱۴۰۳ است.

وي با بيان اينكه بهسازي بخش‌هايي همچون بلوار ساحلي، جداول معابر، ترميم آلاچيق‌هاي فاز تجارت و گردشگري صورت گرفته، افزود: ترميم و رفع مشكلات روشنايي معابر و بازسازي امكانات و مبلمان شهري موجود در بوستان‌هاي منطقه و گل آرايي و بهبود فضاي سبز از ديگر اقدامات انجام شده مي‌باشد.

مدير پشتيباني سازمان منطقه آزاد انزلي با اشاره به استقبال رو به گسترش گردشگران كه با خودرو سواري جهت بهره برداري از امكانات و برنامه‌هاي اين ايام، نخستين منطقه آزاد شمال كشور را انتخاب مي‌كنند از افتتاح سومين درب ورودي-خروجي فاز تجارت و گردشگري منطقه خبر داد و گفت: علاوه براين فضاي پاركينگ‌هاي منطقه به ۱۵ هزار خودرو در قالب شش پاركينگ گسترش يافته و هماهنگي‌هاي لازم جهت مديريت مسيرهاي تردد در محدوده فاز تجارت و گردشگري ايجاد شده است.

وي تأمين شاخص‌هاي امنيتي مسافران را از اولويت‌هاي كاري سازمان منطقه آزاد انزلي اعلام و گفت با هماهنگي نيروي انتظامي، پليس راه، پليس راهور و درياباني استان؛ نيروهاي خدوم انتظامي همراه با همياران پليس در نوروز در اين منطقه به صورت تمام وقت مستقر خواهند بود.

غنوي از حضور تمام وقت خودروهاي امدادي با همكاري هلال احمر و مركز آتش نشاني منطقه در ايام تعطيلات نوروزي بهمراه راه اندازي غرفه سلامت براي حفظ امنيت و ايمني گردشگران خبر داد و افزود: در راستاي پيش بيني نيازهاي جاري گردشگران نوروز رمضاني پيش روي، امكاناتي مانند حضور پمپ بنزين‌هاي سيار در مسيرهاي منتهي به فاز تجارت و گردشگري، خدمات‌رساني بيش از پيش گمرك به فعالين اقتصادي، حضور فعال شبكه بانكي در ايام تعطيلات و خدمات‌رساني به گردشگران و استقرار شعب بانك سيار بهمراه تقويت آنتن دهي شبكه تلفن همراه را شاهد خواهيم بود.

وي با اشاره به مهيا نمودن شرايط ميزباني از مهمانان روزه دار منطقه آزاد انزلي در تعطيلات نوروزي در مساجد سطح منطقه، از آماده‌سازي نمازخانه ساحلي و نمازخانه‌هاي مجتمع‌هاي تجاري و برپايي موكب‌هاي رمضاني در ساعات افطاري خبر داد و افزود: در راستاي اجراي موازين حجاب و عفاف، گروه‌هاي مردم نهاد در اين حوزه مشغول به همكاري خواهند بود.

مقالات ديگر: ظروف كرايه شريعتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۱:۰۶ توسط:onlinetabliq موضوع:

مردمي‌بودن به معناي حضور در ميدان براي رفع مشكلات مردم است

مديركل تشريفات دفتر مقام معظم رهبري:
مردمي‌بودن به معناي حضور در ميدان براي رفع مشكلات مردم است
بوشهر- مديركل تشريفات دفتر مقام معظم رهبري گفت: مردمي بودن به معناي حضور در ميدان براي رفع مشكلات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد مظاهر حسيني عصر جمعه در آئين اختتاميه نخستين رويداد «مردمي شو» رويداد رقابتي پيشرفت و حل مسئله استان بوشهر اظهار كرد: مردمي بودن از ويژگي‌هاي مهم انبياي الهي است.

مديركل تشريفات دفتر مقام معظم رهبري اضافه كرد: هيچ تهديد و تطميعي باعث نشد انبيا خود را از مردم جدا كنند و نه تنها در آنها اثر نداشت بلكه افتخار مي‌كردند كه در كنار مردم باشند.

وي افزود: طبق درس‌هاي از زندگي ائمه و تجربه انقلاب اسلامي ايران هرچه كه كارهاي خود را به صورت عمومي و مردمي انجام دهيم غالباً كار با توفيق و سرعت فراواني همراه خواهد بود اما مردمي بودن آداب و فرايندي دارد كه اگر غير آن عمل كنيم صرفاً شعار مردمي بودن داده ايم و از مردم حمايتي نخواهيم كرد.

حسيني ادامه داد: يكي از آداب مردمي بودن طبق رويه سردار شهيد سليماني اين است كه عملاً وارد عرصه بشويم و به جاي حرف و شعار دادن در ميدان عمل كنيم.

نماينده دفتر مقام معظم رهبري تاكيد كرد: شهيد سليماني به فكر فرصت‌ها نبود بلكه به فكر تهديدها بود و تهديدها را به فرصت تبديل مي‌كرد.

وي ادامه داد: اگر مسئله هست حتماً راه حل هم وجود دارد و ما خليفه خدا در زمين هستيم و اگر بخواهيم مي‌شود همانطور كه حاج قاسم سليماني تنها با ۵۰ نفر نيرو كردستان عراق را پاكسازي كرد.
آئين اختتاميه نخستين رويداد «مردمي شو» رويداد رقابتي پيشرفت و حل مسئله استان بوشهر با حضور گروه‌هاي جهادي از سراسر استان در بندر شيرينو بوشهر برگزار شد.

در پايان اين رويداد از گروه‌هاي برگزيده تجليل شد كه شامل گروه‌هاي زير است.

گروه اول: گروه ريحانة الحسين از دشتستان به سرپرستي ايرج زاده

گروه دوم: گروه شهيد دانشگر از كنگان به سرپرستي اسماعيل آبداني

گروه سوم: گروه شهيد محمد خواجه از دشتي به سرپرستي سيده معصومه حسيني مفرد

مقالات مرتبط: تشريفات ترحيم تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۷:۵۶ توسط:onlinetabliq موضوع: