onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

ممنوعيت تخصيص ارز به خريداران ارز از بازار آزاد

با دستور رئيس‌كل بانك مركزي از امروز تخصيص ارز به شركت‌هاي واردكننده‌اي كه قبل از مرحله تخصيص ارز، نسبت به خريد ارز از بازار آزاد اقدام مي‌كنند، ممنوع است.

مقالات بيشتر:ظروف كرايه تجريش

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومي بانك مركزي، محمدرضا فرزين طي مكاتبه با معاون ارزي اين بانك تاكيد كرد: در راستاي تقويت اقدامات لازم براي مديريت بازار ارز در بازار غيررسمي و بر اساس اطلاعات كسب‌شده در خصوص نحوه تامين ارز توسط برخي شركت‌هاي واردكننده، از اين تاريخ به بعد تخصيص ارز به تمام شركت‌هايي كه قبل از مرحله تخصيص، در بازار آزاد ارز خريداري كنند ممنوع است و بدون تاييد اينجانب هيچگونه تخصيصي صورت نپذيرد.

مقالات ديگر:سالن عقد تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۰:۰۴ توسط:onlinetabliq موضوع:

چگونه مراقب بهداشت فردي در سالن هاي زيبايي و يا كلينيك هاي پوست باشيم؟

چگونه مراقب بهداشت فردي در سالن هاي زيبايي و يا كلينيك هاي پوست باشيم؟
(اخبار رسمي): همان طور كه مي دانيد امروزه سالن هاي زيبايي مورد استفاده قشر زيادي از افراد جامعه قرار گرفته اند و همچنين رونق بسيار زيادي نيز دارند.
افزايش جمعيت و تقاضا براي انجام خدمات در سالن هاي زيبايي به گونه اي شده است كه رعايت بهداشت نيز از اهميت بيشتري برخوردار مي باشد. در اين مقاله مي خواهيم به موضوع بسيار مهمي بپردازيم و به اين پرسش كه چگونه مراقب بهداشت خود در سالن هاي زيبايي و يا كلينيك هاي پوست باشيم، پاسخ كامل و جامع دهيم.سالن هاي زيبايي و كلينيك هاي پوستي از جمله مكان هايي مي باشد كه با سلامت و بهداشت افراد ارتباط مستقيم دارد و هرگونه كاستي و بي اهميتي در اين مورد باعث بروز بيماري هاي بسيار زيادي در افراد مي شود. اين رعايت بهداشت بايد هم از جانب آرايشگران و متصديان كلينيك ها باشد و هم از طرف كساني كه از خدمات استفاده مي كنند. براي رعايت بهداشت در سالن هاي زيبايي و مراكز پوستي بايد استفاده از اقلام بهداشتي يكبار مصرف و حوله يكبار مصرف فراموش نشود.

چرا رعايت بهداشت در سالن هاي زيبايي و كلينيك هاي پوست اهميت دارد؟

رعايت بهداشت در سالن هاي زيبايي و كلينيك هاي پوست دلايل بسيار زيادي دارد و همچنين بسيار مهم و حياتي است. رعايت بهداشت در مراكز بهداشتي و سالن هاي زيبايي به وسيله آرايشگر و يا متصدي آن بسيار حائز اهميت مي باشد و شما نيز بايد رعايت بهداشت را مورد توجه قرار دهيد. شما بايد بدانيد كه چه نكاتي بايد به وسيله متصديان رعايت شود و درصورت رعايت نكردن آن، به آن ها متذكر شويد تا آسيبي نبينيد. بايد در هنگام كار متوجه اين نكات بهداشتي باشيد. بيماري هاي پوستي و عفوني بسيار زيادي وجود دارد كه در سالن هاي زيبايي و كلينيك هاي پوستي شيوع پيدا كرده اند و افرادي كه بهداشت را رعايت نكنند ممكن است دچار اين بيماري ها شوند. بعضي از اين بيماري ها مي تواند آسيب هاي پوستي و يا قارچي باشند كه پس از دوره مصرف داروها درمان يابند. اما نگراني ما از بابت بيماري هاي عفوني مانند ايدز و هپاتيت مي باشد كه به راحتي مي تواند به وسيله اقلام تيز و آلوده به افراد منتقل شوند و بيماران نيز تا مدت زمان طولاني متوجه وجود اين بيماري نباشند. استفاده از ملافه و زيرانداز يكبار مصرف و همچنين حوله يكبار مصرف نيز از سرايت بيماري ها جلوگيري مي كنند.

چگونه بهداشت خود را رعايت كنيم؟

نحوه رعايت بهداشت فردي در ارايشگاه ها به شكل است؟ در اين قسمت به شرح كامل اين موضوع براي شما مي پردازيم تا نكته اي را از قلم نياندازيد و فراموش نكنيد. بايد در انتخاب سالن هاي زيبايي و يا كلينيك هاي پوستي دقت كافي داشته باشيد و مراكزي را انتخاب كنيد كه بهداشت را به طور كامل رعايت كنند. رعايت بهداشت بايد تعويض به موقع ملافه و زيرانداز يكبار مصرف باشد همچنين بايد به صورت مكرر ماسك و دستكش خود را تعويض كنيد تا در معرض ميكروب ها قرار نگيريد. استفاده از حوله شخصي بايد مورد توجه قرار گيرد و هيچ گاه از رعايت اين نكته كوتاهي نكنيد تا دچار آسيب و بيماري نشويد. هيچ گاه از حوله هاي آرايشگاه استفاده نكنيد زيرا ممكن است كه اشخاص زيادي از آن استفاده كنند. بهترين وسيله حوله يكبار مصرف مي باشد كه بتوانيد در هر خدماتي كه مي خواهيد انجام دهيد از آن استفاده كنيد. آرايشگران و متصديان سالن هاي زيبايي و يا كلينيك هاي زيبايي نيز بايد در رعايت بهداشت و ضدعفوني كردن مكرر اين مكان كوتاهي نكنند و به موقع اين كارها را انجام دهند تا علاوه بر بر جلب رضايت مشتري ها، بهداشت آن ها نيز رعايت شود. فروشگاه اينترنتي باندپيچي نيز ارائه دهنده اين خدمات و اقلام بهداشتي مي باشد و بهترين كيفيت را ارائه مي دهند.

مقالات ديگر: مركز ميكروپيگمنتيشن غرب تهران

نحوه انتقال بيماري هاي در آرايشگاه ها و كلينيك هاي زيبايي

نحوه انتقال بيماري هاي در آرايشگاه ها و كلينيك هاي زيبايي به چه صورت است و آيا امر خطرناكي است؟در سالن هاي زيبايي و يا كلينيك هاي پوست درصورتي كه بهداشت را به درستي رعايت نكنيد ممكن است دچار بيماري هايي شويد و اين بيماري ها براي شما مشكلات و دردسرهاي خاصي در پي خواهد داشت. براي اينكه دچار بيماري نشويد ابتدا به وسايلي كه آرايشگر برايتان استفاده مي كند بايد دقت كافي داشته باشيد و بهترين وسايل، وسايل يكبار مصرف و آكبند مي باشند. اگر پيشبندي كه در سالن هاي زيبايي براي شما مورد استفاده قرار گيرد يكبار مصرف نباشد ممكن است از طريق تعريق بدن و يا زخم روي گردن بيماري هايي مانند هپاتيت بي و سي انتقال يابد. بهتر است اين نكته را بدانيد كه ويروس هپاتيت مي تواند تا يك هفته روي وسايل زنده باقي بماند و منتقل شود همچنين ويروس ايدز و هپاتيت نيز حدودا نيم ساعت زنده مي مانند. حوله يكي ديگر از اقلامي مي باشد كه مي تواند باعث سرايت بيماري هاي پوستي و عفوني شود و استفاده از حوله يكبار مصرف و يا شخصي بايد مورد توجه قرار بگيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۲:۲۴ توسط:onlinetabliq موضوع:

آخرين خبر از صدور احكام بازنشستگان تامين اجتماعي براي سال ۱۴۰۲

آخرين خبر‌ها درباره صدور احكام بازنشستگان تامين اجتماعي و نحوه واريز حقوق ارديبهشت ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش نبض بازار، برخي رسانه ها از صدور احكام براي همه بازنشستگان خبر دادند اما اين موضوع صحت ندارد و شامل تنها بخشي از بازنشستگان است.

مقالات بيشتر:تم تولد شهرك غرب

بنا برقول هايي كه از سوي تامين اجتماعي داده شده است، احكام حقوقي سال جديد بازنشستگان كارگري در ارديبهشت صادر خواهد شد.

البته هنوز ابلاغيه افزايش مستمري بازنشستگان تامين اجتماعي توسط مديرعامل سازمان تامين اجتماعي صادر نشده است؛ مسئله اصلي، افزايش مستمري ساير سطوح است كه نياز به ابلاغ دارد.

در اين ميان، قرار بود اين اتفاق تا قبل از پايان فروردين بيفتد و در روزهاي پاياني فروردين احكام حقوقي جديد بازنشستگان تامين اجتماعي صادر شود؛ اما صدور احكام جديد بازنشستگان كارگري به ارديبهشت موكول شده است.

با اين حساب، افزايش حقوق بازنشستگان و مستمري‌بگيران تامين اجتماعي در ارديبهشت اعمال خواهد شد و به احتمال زياد، مابه‌التفاوت فروردين با مستمري ارديبهشت پرداخت مي‌شود.

حقوق فروردين ۱۴۰۲ آن‌ها بدون اعمال احكام جديد واريز شده است.

مقالات ديگر:خانه سالمندان شبانه روزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۲۹:۲۷ توسط:onlinetabliq موضوع:

تفاوت اصلي آرايشگاه زنانه با مردانه

تفاوت و شباهت‌هاي زيادي ميان آرايشگاه زنانه و مردانه وجود دارد كه شناخت آنها خالي از لطف نيست. حيطه وظايف آرايشگري زنانه به نسبت مردانه داراي چالش‌هاي بيشتري است از اين رو درآمد آرايشگاه‌هاي زنانه بسيار بيشتر از مردانه است. تنوع خدمات ارائه شده در آرايشگاه زنانه بسيار زياد است كه شناخت آنها باعث مي‌شود تا در صورت تمايل بتوانيد با ديد آگاهانه نسبت به راه اندازي سالن زيبايي اقدام كنيد. در صورت تمايل تا پايان مقاله تفاوت آرايشگاه زنانه و مردانه همراه ما باشيد.

پايگاه خبري تحليلي مثلث آنلاين:

شناخت مهم‌ترين تفاوت‌هاي آرايشگاه زنانه و مردانه

همان‌طور كه در مقدمه به آن اشاره شد، تفاوت‌هاي مختلفي ميان آرايشگاه‌هاي زنانه و مردانه وجود دارد كه از مهم‌ترين آنها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

·فضاي آرايشگاه

شايد به عنوان اولين تفاوت آرايشگاه زنانه و مردانه بتوان به فضاي داخلي سالن اشاره كرد. با توجه به اين كه آرايشگاه زنانه خدمات گسترده‌اي را ارائه مي‌دهد داراي فضاي بزرگ‌تري است. بسياري از خانم‌ها براي حضور در مراسم‌هاي مختلف ترجيح مي‌دهند تا از خدمات آرايشي استفاده كنند. خانم‌ها رنگ كردن موها را دوست دارند و همواره سعي مي‌كنند تا ناخن‌هاي مرتب و درخشاني داشته باشند.

تمام موارد بيان شده نشان مي‌دهد كه آرايشگاه زنانه از لحاظ ابعاد بسيار بزرگ‌تر از آرايشگاه مردانه است. در آرايشگاه مردانه تنها به پيرايش موها و مرتب كردن ريش‌ها پرداخته مي‌شود. اگر بخواهيد سالن زيبايي افتتاح كنيد، با توجه به موارد بيان شده بايد به دنبال انتخاب يك سالن بزرگ باشيد.

مقالات ديگر: مركز فيبروز ابرو غرب تهران

·دكوراسيون آرايشگاه

از تفاوت‌هاي ديگري كه در بين آرايشگاه زنانه و مردانه وجود دارد، بحث دكوراسيون است. با توجه به اين كه فضاي آرايشگاه زنانه بسيار بزرگ‌تر از آرايشگاه مردانه است، تعبيه دكوراسيون زيبا مي‌تواند محيط داخلي سالن را بسيار چشم نواز كند. يكي از عوامل سودآوري آرايشگاه زنانه مرتبط با بحث دكوراسيون است. بخش پذيرش و انجام خدمات آرايشگاه زنانه با يكديگر متفاوت است كه اين موضوع باعث مي‌شود تا بتوان طراحي دكوراسيون را به صورت تركيبي انجام داد. فضاي آرايشگاه مردانه كوچك‌تر است و تنها مي‌توان از يك سبك دكوراسيون براي محيط داخلي سالن استفاده كرد.  

 

·خدمات آرايشگاه

تفاوت ديگري كه در آرايشگاه زنانه و مردانه به وضوح ديده مي‌شود، بحث خدمات آرايشگاه است. در آرايشگاه‌ زنانه طيف گسترده‌اي از خدمات براي رفع نياز بانوان ارائه مي‌شود. از مهم‌ترين خدمات آرايشگاه زنانه مي‌توان به اصلاح و كوتاهي مو، كراتينه، شنيون مو، رنگ و دكلره، كاشت مژه، ليفت مژه، اپيلاسيون، ترميم ناخن و... اشاره كرد. در برخي از سالن‌هاي زيبايي علاوه بر خدمات بيان شده، ماساژ درماني نيز ارائه مي‌شود. در مقابل آرايشگاه مردانه تنها به اصلاح و پيرايش سر و صورت مي‌پردازد كه بالطبع درآمد كمتري نيز دارد.

 

·درآمد آرايشگاه

آرايشگري يك شغل بسيار پردرآمد در ايران و ساير كشورهاي جهان است. به صورت ميانگين آرايشگران زنانه درآمدي بين 30 تا 100 ميليون تومان در ماه دارند. يكي از تفاوت‌هاي ديگر آرايشگاه زنانه و مردانه مرتبط با درآمد است. خدمات گسترده‌اي كه از سوي آرايشگاه زنانه ارائه مي‌شود باعث شده است تا درآمد اين قشر به شكل قابل توجهي افزايش پيدا كند.

 

آقايان نيز به نسبت خانم‌ها درآمد كمتري دارند چرا كه خدمات محدودتري را ارائه مي‌دهند. در مجموع در بحث درآمد مي‌توان به عوامل ديگر نظير مهارت آرايشگر، تعداد مشتريان، نوع خدمات ارائه شده و... اشاره كرد. در صورتي كه بخواهيد در شغل آرايشگري به درآمد قابل قبول دست پيدا كنيد كافي است مهارت‌هاي خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

·مديريت آرايشگاه

به عنوان آخرين تفاوت ميان آرايشگاه زنانه و مردانه مي‌توان به مديريت آن اشاره كرد. اگر بخواهيد سالن زيبايي تاسيس كنيد، بايد به تفاوت‌هاي بيان شده در اين مقاله توجه داشته باشيد. به دليل اين كه سالن‌هاي زيبايي، پذيراي بانوان هستند همواره بايد برخي از نكات مهم را رعايت كنند. بسياري از خانم‌ها به دنبال انتخاب سالن‌هايي هستند كه خدمات خود را به شكل ايده‌ال و يكپارچه به مشتريان ارائه مي‌دهند.

 

مديريت آرايشگاه زنانه به مراتب از آرايشگاه مردانه سخت‌تر است. مديران سالن زيبايي بايد به دنبال خريد بروزترين تجهيزات آرايشي باشند تا بتوانند خدمات خود را به شكل ايده‌ال به مشتريان ارائه دهند. حساسيت خدمات آرايشگاه زنانه بسيار بيشتر از آرايشگاه مردانه است. در مجموع در بحث مديريت آرايشگاه مي‌توان گفت كه چالش‌هاي پيش روي مديران آرايشگاه زنانه بسيار بيشتر از مردانه است.

 

جمع بندي

با توجه به موارد گفته شده در اين مقاله، در نهايت شغل آرايشگري به عنوان يك شغل نسبتا پردرآمد شناخته مي‌شود. هر كدام از بهترين آرايشگر بانوان و مردانه با چالش‌هاي مختلفي روبرو هستند. با رشد چشمگير سالن‌هاي زيبايي در دهه‌هاي اخير، افرادي مي‌توانند در اين شغل به درآمد قابل توجه دست پيدا كنند كه جوانب كار را به صورت كامل بسنجند. متمايز بودن خدمات ارائه شده باعث مي‌شود تا نتيجه كار متفاوت شود. مديران سالن‌ زيبايي اگر بخواهند سودآوري سالن خود را به شكل ملموسي افزايش دهند، بايد با در نظر گرفتن شرايط جامعه از تجهيزات بروز و آرايشگران ماهر در سالن خود استفاده كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۱:۱۹ توسط:onlinetabliq موضوع:

ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي + طرز تهيه

ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي + طرز تهيه
ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي، يكي از اين روش‌ها است كه هزينه به مراتب كمتري نسبت به ساير راه‌ها چون ميكروبليدينگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد.
همه ما دوست داريم كه ابروهايي زيبا و شكيل داشته و نهايت تلاش خود را براي داشتن چنين چيزي به كار مي‌بنديم. اما گاهي اوقات روش‌هاي بسيار ساده‌اي وجود دارد كه به جاي استفاده از آن‌ها، به سراغ راه‌هاي سخت‌تر و پرهزينه‌تر مي‌رويم.
ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي، يكي از اين روش‌ها است كه هزينه به مراتب كمتري نسبت به ساير راه‌ها چون ميكروبليدينگ ابرو، هاشور ابرو، تتو و … دارد. ابروها، به عنوان قاب صورت شناخته مي‌شوند و بايد در طراحي و زيبايي آن‌ها، نهايت دقت و ظرافت را به كار برد.


ليفت ابرو مي‌تواند جواني و زيبايي بيشتري به چهره شما بخشيده و جذابيت افزون‌تري به وجود بياورد. با شناخت صابون ليفت ابرو و نوع كاربرد آن، مي‌توانيد به سادگي اين ارتقا زيبايي و جواني ابرو و چهره را رقم بزنيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا درباره كاربرد و نوع استفاده از صابون ليفت ابرو و البته ساخت آن در منزل، بيشتر بدانيم.

مقالات ديگر: مركز هاشور ابرو سعادت آباد
ليفت ابرو با صابون ابرو خانگي چيست و چطور انجام مي‌شود؟
صابون هاي ابرو داراي PH پاييني بوده و مقدار مناسبي گليسيرين در فرمولاسيون خود دارند. در حقيقت شما مي‌توانيد از تمام صابون‌هايي كه داراي درصد مناسبي گليسيرين بوده و در ضمن PH پاييني داشته و از سوختن ابروها جلوگيري مي‌كنند، براي اين منظور استفاده كنيد.
در حقيقت بايد براي خريد صابون ابرو به اين موضوع دقت داشته باشيد كه استفاده مداوم از آن، به ابروهاي شما آسيب نزده و نتيجه معكوس در درازمدت نداشته باشد. دو موردي كه تضمين كننده اين موضوع در زمان خريد صابون ليفت ابرو خواهند بود، شامل فرمولاسيون با گليسيرين و پايين بودن سطح PH هستند كه در بالا نيز به آن‌ها اشاره شد.

چطور از صابون ليفت ابرو استفاده كنيم؟
براي استفاده از صابون ليفت ابرو، بهتر است گام‌هاي زير را با دقت و مهارت دنبال كنيد:

پيش از هر اقدامي، صورت خود را با استفاده از يك شوينده ملايم و آب شسته و به خوبي خشك كنيد.
حال با استفاده از قلموي مخصوص ابرو كه پيشتر آن را كمي مرطوب ساخته‌ايد، مقداري صابون برداشته و آن را به آرامي و با دقت و ظرافت به ابروهاي خود بكشيد تا حالت گرفته و به فرم دلخواه دربيايند. (در نظر داشته باشيد كه رطوبت قلمو كم باشد، رطوبت زياد از حد، موجب خواهد شد تا صابون ضعيف شده و قدرت لازم براي حالت دادن و ليفت ابرو را نداشته باشد.)
با طراحي درست ابروهاي خود، به كمك صابون ليفت ابرو، آن‌ها را به آرامي شانه زده و سپس رها كنيد تا صابون خشك شده و ابروها فرم دلخواه را به خود گرفته و نگه دارند.دقت داشته باشيد كه بايد شانه زدن ابروها، به آرامي صورت گرفته و در صورتي كه در انجام اين كار زياده‌روي كرده يا شدت عمل به خرج بدهيد، امكان كنده شدن تارهاي ابروي شما وجود خواهد داشت. به ويژه پس از آن كه صابون ابرو خشك شد، به هيچ وجه نبايد ابروهاي خود را دست كاري كرده يا شانه و برس بكشيد. پس از خشك شدن صابون، هر گونه شانه يا برس زدن ابروها، موجب كنده شدن و ريزش تارهاي ابرو خواهد شد.


نحوه ساخت صابون ابرو خانگي
اگر مي‌خواهيد به جاي خريد صابون ابرو، با ساخت آن در منزل، ضمن لذت بردن از اين فرآيند، تا حدودي صرفه‌جويي نيز داشته باشيد، اين خبر خوش را براي شما داريم كه ساخت اين صابون‌ها، آن قدرها نيز سخت نبوده و مي‌توانيد در منزل، به راحتي اين كار را انجام دهيد.
براي ساخت صابون ليفت ابرو در خانه، به مواد اوليه زير نياز خواهيد داشت:

موم زنبور عسل به اندازه يك پيمانه
روغن نارگيل به اندازه نصف پيمانه
روغن كرچك به اندازه نصف پيمانه
ويتامين E به اندازه يك چند قطره
پيش از انجام هر كاري، موم زنبور عسل را به روش بنماري گرم كرده و اجازه دهيد به خوبي روان شود. پس از آن روغن نارگيل، روغن كرچك و ويتامين E را كه از كپسول آن خارج كرده‌ايد، به موم آب شده، اضافه نماييد. اين مواد را به خوبي با هم مخلوط كنيد تا به يك تركيب يكدست دست يابيد.
سپس آن‌ها را در يك ظرف مناسب در يخچال قرار دهيد تا سفت شده و به شكل يك صابون قابل استفاده باشند. شما مي‌توانيد هر بار با خارج كردن اين صابون از يخچال، از آن استفاده كرده و بهتر است كه مجدد صابون را در يخچال يا يك جاي خنك قرار دهيد.


روش پاك كردن صابون ابرو
براي پاك كردن صابون ابرو، بهترين روش استفاده از دستمال مرطوب آرايشي يا محلول‌هاي ميسلار واتر است. بايد به آرامي صابون را پاك كرده و هرگز ابروها را به يك سمت (به ويژه سمت مخالف رويش تاراهي ابرو) نكشيد. به هر ترتيب شما بايد مراقبت كنيد كه تار ابروهايتان در اين فرآيند كنده نشود.

همين طور شما مي‌توانيد شستشو با آب و صابون ملايم را نيز امتحان كنيد كه هميشه به خوبي به پاك كردن آرايش زيرسازي يا تكميلي كمك مي‌كند. اما باز هم دقت داشته باشيد كه با شدت و به زور براي پاك كردن صابون از ابروهاي خود اقدام نكرده و اجازه دهيد دماي آب و تماس آن، رفته رفته صابون را پاك كند.


سخن پاياني
با استفاده از صابون ليفت ابرو، مي‌توان كاري كه نخ‌هاي ليفتينگ انجام مي‌دهند را تا حدود زيادي، به شكل خانگي تامين كرد. به اين شكل ضمن آن كه دستكاري دائمي در چهره خود انجام نداده‌ايد، مي‌توانيد به راحتي به ابروهاي خود، فرم بهتري ببخشيد.

 

منبع: ني ني بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۴۴:۳۵ توسط:onlinetabliq موضوع:

شرايط پيش‌ثبت‌نام مدارس غير دولتي اعلام شد

احمد محمودزاده رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش‌ و پرورش، درباره شرايط پيش‌ثبت‌نام مدارس غير دولتي توضيحاتي داد و گفت: شهريه مدارس غيردولتي ابلاغ شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ايسنا، رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش‌ و پرورش از ابلاغ الگوي شهريه مدارس غيردولتي خبر داد و شرايط پيش ثبت‌نام را در مدارس غيردولتي اعلام كرد.

احمد محمودزاده رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان ابلاغ الگوي شهريه به موسسان جهت تعيين نرخ افزايش شهريه مدارس غيردولتي در سال تحصيلي جديد، اظهاركرد: الگوي شهريه مراكز و مدارس را ابلاغ كرديم.

مقالات بيشتر:بادكنك آرايي غرب تهران

وي افزود: يكي از تفاوت‌هاي الگوي شهريه سال جديد با سال گذشته در اين است كه سال گذشته كيفيت‌بخشي به شهريه اضافه كرديم و الگو بيش از ۱۰۰ امتياز داشت و امكان افزايش شهريه تا ۲۰ درصد براي مدارسي كه امتياز كيفيت بخشي را كسب كرده بودند درنظر گرفته بوديم و مانند يك امتياز مازاد تشويقي بود.

رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه اكنون كيفيت بخشي را درون الگوي اصلي و در دل همين ۱۰۰ امتياز ديده‌ايم، گفت: به اين ترتيب مدارسي كه رويكرد فرهنگي و پرورشي داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌هاي فرهنگي شركت كنند، تشكل‌هاي دانش آموزي فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردي از اين دست، در تعيين شهريه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرايط پيش‌ثبت‌نام مدارس غير دولتي نيز توضيح داد و اظهار كرد: پيش‌ثبت‌نام امري پذيرفته شده است و اين امر براي كاهش دغدغه خانواده‌ها امكان‌پذير است؛ اما شرايطي دارد از جمله اينكه پيش‌ثبت‌نام و پرداخت علي‌الحساب بايد به اندازه شهريه سال قبل باشد و نبايد با افزايش شهريه همراه باشد. همچنين آزمون و مصاحبه‌اي نبايد در نظر گرفته شود و اگر به هر دليلي دانش آموزي انصراف داد، شهريه‌اش بايد بدون كاهش مسترد شود.

وي افزود: اگر متقاضيان مدرسه‌اي از صندلي‌هايش بيشتر باشد اولويت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافيايي همان مدرسه است و تنها مي‌توانند براي بقيه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار كنند.

مقالات ديگر:موسسه حقوقي غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۶:۵۷ توسط:onlinetabliq موضوع:

شرايط پيش‌ثبت‌نام مدارس غير دولتي اعلام شد

احمد محمودزاده رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش‌ و پرورش، درباره شرايط پيش‌ثبت‌نام مدارس غير دولتي توضيحاتي داد و گفت: شهريه مدارس غيردولتي ابلاغ شد.

به گزارش سلام نو به نقل از ايسنا، رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش‌ و پرورش از ابلاغ الگوي شهريه مدارس غيردولتي خبر داد و شرايط پيش ثبت‌نام را در مدارس غيردولتي اعلام كرد.

احمد محمودزاده رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان ابلاغ الگوي شهريه به موسسان جهت تعيين نرخ افزايش شهريه مدارس غيردولتي در سال تحصيلي جديد، اظهاركرد: الگوي شهريه مراكز و مدارس را ابلاغ كرديم.

مقالات بيشتر:بادكنك آرايي غرب تهران

وي افزود: يكي از تفاوت‌هاي الگوي شهريه سال جديد با سال گذشته در اين است كه سال گذشته كيفيت‌بخشي به شهريه اضافه كرديم و الگو بيش از ۱۰۰ امتياز داشت و امكان افزايش شهريه تا ۲۰ درصد براي مدارسي كه امتياز كيفيت بخشي را كسب كرده بودند درنظر گرفته بوديم و مانند يك امتياز مازاد تشويقي بود.

رئيس سازمان مدارس و مراكز غيردولتي وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه اكنون كيفيت بخشي را درون الگوي اصلي و در دل همين ۱۰۰ امتياز ديده‌ايم، گفت: به اين ترتيب مدارسي كه رويكرد فرهنگي و پرورشي داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌هاي فرهنگي شركت كنند، تشكل‌هاي دانش آموزي فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردي از اين دست، در تعيين شهريه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرايط پيش‌ثبت‌نام مدارس غير دولتي نيز توضيح داد و اظهار كرد: پيش‌ثبت‌نام امري پذيرفته شده است و اين امر براي كاهش دغدغه خانواده‌ها امكان‌پذير است؛ اما شرايطي دارد از جمله اينكه پيش‌ثبت‌نام و پرداخت علي‌الحساب بايد به اندازه شهريه سال قبل باشد و نبايد با افزايش شهريه همراه باشد. همچنين آزمون و مصاحبه‌اي نبايد در نظر گرفته شود و اگر به هر دليلي دانش آموزي انصراف داد، شهريه‌اش بايد بدون كاهش مسترد شود.

وي افزود: اگر متقاضيان مدرسه‌اي از صندلي‌هايش بيشتر باشد اولويت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافيايي همان مدرسه است و تنها مي‌توانند براي بقيه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار كنند.

مقالات ديگر:موسسه حقوقي غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۶:۵۳ توسط:onlinetabliq موضوع:

فقط با اين 3 ماسك طبيعي با موي وز خداحافظي كنيد!

فقط با اين 3 ماسك طبيعي با موي وز خداحافظي كنيد!
موي وز ناشي از مراقبت نامناسب است البته نه به اين معنا كه با خريد محصولات گران‌قيمت يا مراجعه مكرر به سالن‌هاي زيبايي پول زيادي بپردازيد. با چند توصيه ساده و چند روش خانگي، به بهبود مو‌هاي وزوزي خود اقدام كنيد.
چند نكته به منظور پيشگيري از وز شدن مو‌ها
از آن جا كه دليل اصلي موي وز، خشكي مو هاست، آن‌ها را در حالي‌كه خشك هستند برس يا شانه نكنيد، چون باعث شكستگي و تشديد وزي مو مي‌شود.

مقالات ديگر: آموزشگاه ريموو فيبروز ابرو 
توصيه مي‌شود بعد از هر شست و شو، رطوبت مو‌ها به آرامي با حوله خشك گرفته شود و با كمك انگشتان مرطوب دست و كمي نرم‌كننده پس از حمام، مو‌ها را صاف كنيد و اجازه دهيد به حالت طبيعي خشك شود.
برس و شانه با اندازه‌اي مناسب، با كيفيت و متناسب با حجم و جنس موهاي‌تان براي صاف كردن استفاده كنيد. اگر براي خشك كردن مو‌ها ناچاريد از سشوار استفاده كنيد حتما از سري پخش‌كننده حرارت سشوار استفاده شود تا از متمركز شدن حرارت روي يك نقطه از سر پيشگيري شود.
براي وز نشدن موها، فقط ريشه را با حرارت كنترل‌شده سشوار، خشك كنيد. اين كار باعث ميشود تا رطوبت ساقه و نوك مو‌ها حفظ شود.

در انتخاب محصولات بهداشتي و مراقبت مو محتاط باشيد. اين كه چه نوع و چه مقدار لوسيون و نرم‌كننده استفاده شود به جنس مو‌ها و حتي فصل‌ها بستگي دارد. انتخاب درست اين محصولات بهتر است با نظر متخصص پوست و مو انجام شود.

معرفي چند ماسك خانگي و ساده براي بهبود مو‌هاي وز و خشك
آووكادو
اين ميوه سرشار از مواد مغذي طبيعي است و روغن و پروتئين‌هاي آن، آب رسان و تقويت‌كننده مناسبي براي مو‌هاي وز است. نصف يك آووكادو را رنده و با چند قطره روغن نعناع آن را مخلوط كنيد. مو‌ها را شامپو كنيد، بعد از رطوبت‌گيري، ماسك را ۱۵ دقيقه روي مو‌ها ماساژ دهيد و سپس بشوييد.
روغن نارگيل
تاثير معجزه‌آساي اين روغن بر كسي پوشيده نيست! اين روغن بسيار سنگين و براي نفوذ به اعماق مو بسيار مناسب است، اما در استفاده بيش از حد آن كمي احتياط كنيد به‌خصوص اگر مو‌هاي نازك و سبكي داريد. يك قاشق غذاخوري روغن نارگيل را تا نزديك به ريشه مو ماساژ دهيد.
در صورتي كه روغن جامد است، قبل از استفاده، آن را كمي در مايكروويو گرم كنيد. اگر موهاي‌تان خيلي خشك و وز است، اين ماسك را تا صبح روز بعد نگه داريد و بعدموهايتان را شست وشو دهيد. اين درمان شبانه به خشكي پوست سر در زمستان و رفع شوره خفيف كمك مي‌كند.

تركيب موز و روغن زيتون
يك موز را با يك قاشق غذاخوري روغن زيتون مخلوط و پوره كنيد. سپس مو و پوست سر را با آن ماساژ دهيد. بعد از ۳۰ دقيقه موي سرتان را كامل با شامپو بشوييد.
تركيب كدو تنبل و عسل
كدو تنبل سرشار از ويتامين‌هاي A و C، بتاكاروتن پتاسيم و روي است. يك تا دو قاشق غذاخوري عسل را به يك فنجان پوره كدو‌تنبل اضافه كنيد و موهاي‌تان را با آن ماساژ دهيد و براي ۱۵ دقيقه زير كلاه دوش قرار دهيد و بعد بشوييد.


آب شكر
حدود يك قاشق چاي‌خوري شكر در كف دست بريزيد و با مقداري آب مخلوط كنيد و روي مو‌هاي وز و خشك خود بكشيد. با اين روش شما در واقع يك اسپري موي خانگي درست كرده‌ايد كه با چند بار استفاده، تاثير مثبت آن را خواهيد ديد.
سركه سيب
شست و شوي موي سر با سركه سيب باعث صافي و درخشندگي موي شما مي‌شود. يك قاشق غذاخوري سركه را با يك دوم ليوان آب مخلوط و روي مو‌هاي از قبل مرطوب‌شده خود اسپري كنيد. اگر بوي سركه آزاردهنده است مي‌توانيد چند قطره روغن معطر به آن بيفزاييد. مو را شانه كنيد و اجازه دهيد ۵ دقيقه روي سر بماند و سپس بشوييد. اسيديته سركه، كوتيكول‌هاي سطح خارجي مو را رفع مي‌كند و منجر به صافي مو مي‌شود.

منبع: ني ني بان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۳:۴۸ توسط:onlinetabliq موضوع:

درباره سالن زيبايي سميه خداياري

سالن زيبايي سميه خداياري به عنوان يكي از بهترين آرايشگاه هاي بندر انزلي با همكاري متخصصان، خدمات متنوعي را به بانوان زيبادوست ارائه مي دهد.

ميكروبليدينگ كار شهرك غرب

خدمات با كيفيت

ما در مركز زيبايي سميه خداياري تلاش مي كنيم تا با كمك كادر مجرب و حرفه اي، خدمات باكيفيتي را به شما ارائه دهيم.

 

احترام به خواسته شما

درخواست شما براي ما مهم است؛ بنابراين خدمات ما در راستاي اجراي درخواست مورد نظر شماست.

 

پكيج زيبايي

پكيج هاي زيبايي سميه بيوتي با كيفيت و هزينه مناسب كمك مي كند تا بتوانيد بيش از پيش به زيبايي خود اهميت دهيد.

منبع: https://hamgardi.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۸:۱۳ توسط:onlinetabliq موضوع:

10مزيت طراحي سايت سالن زيبايي

همانطور كه ميدانيم، يكي از پر رقابت ترين و گسترده ترين صنايع مدرن كه در چندين سال اخير طرفداران زيادي را نيز به خود جلب كرده، سالن هاي زيبايي هستند. سالن‌ هاي زيبايي، يك تجارت بسيار رقابتي هستند كه براي موفقيت در آن، صاحبان سالن‌ ها بايد مهارت‌ ها و شايستگي‌ هاي مختلفي را داشته باشند.
از مهم ترين اين مهارت ‌ها ميتوان به هوش تجاري، هوش بازاريابي، مهارت ‌هاي ارائه خدمات به مشتري و درك آخرين روند ها و فناوري‌ ها در صنعت زيبايي اشاره كرد.

اما علاوه بر تمامي‌ موارد اشاره شده در بالا، يكي ديگر از مهم ترين و اساسي ترين مزيت‌هاي رقابتي در سالن‌ هاي زيبايي، داشت يك وبسايت مناسب و زيبا براي سالن زيبايي مي باشد. با داشتن يك وبسايت خاص و منحصر به فرد براي سالن زيبايي خود، مي ‌توانيد در ميان ديگر رقباي خود به چشم بياييد!

اگر شما نيز به داشتن يك وب سايت براي سالن زيبايي خود مشتاق هستيد، امروز با مقاله اي از آژانس ديجيتال ماركتينگ مهرگان همراه باشيد تا به بررسي همه چيز در مورد طراحي وبسايت سالن زيبايي و مزيت‌ هاي آن بپردازيم.

 

ويژگي‌هاي طراحي سايت سالن زيبايي

همانطور كه ميدانيم، طراحي سايت سالن زيبايي با بقيه سايت‌ ها تفاوت‌ هايي داشته و يك سري نكات در طراحي آن بايد رعايت شوند. از مهم ترين و اصلي ترين ويژگي‌ ها و امكانات طراحي سايت سالن زيبايي مي‌ توان به موارد زير اشاره كرد:

رنگ و تم: به طور كلي، مخاطب اصلي ما در هنگام طراحي سايت سالن زيبايي، بانوان هستند. به همين دليل، اين نوع سايت ‌ها بايد طوري طراحي شوند كه با روحيات خانم ‌ها سازگار بوده و احساس زيبايي را به آن ‌ها منتقل كند.
معرفي آرايشگران و ديگر كارمندان سالن: همانطور كه همه ما مي‌دانيم، يك سالن زيبايي خوب را با نام آرايشگرهاي آن مي ‌شناسند. اگر آرايشگران و كارمندان سالن زيبايي شما محبوبيتي ميان افراد نداشته باشند، بدون شك كار شما براي معرفي و تبليغ سالن خود بسيار سخت تر خواهد شد. بنابراين، پيشنهاد مي‌كنيم نام ونام خانوادگي، و مدارك هركدام از آرايشگر‌هاي خود را در سايت خود درج كنيد تا هم اعتماد افراد را به سمت خود جلب كنيد، و هم از نام كارمندان معروف خود براي مشهور تر شدن كسب و كارتان كمك بگيريد.
 به نمايش گذاشتن مجوز‌ها و گواهينامه‌هاي سالن زيبايي: براي هر خانمي، اصولي و بهداشتي انجام شدن فعاليت‌ هايش داراي اهميت است. با قرار دادن مجوز‌ها و گواهينامه‌ هاي خود در هنگام طراحي سايت سالن زيبايي، اعتماد افراد را به سمت خود جلب مي‌كنيد. هرچه مجوزهاي شما از اعتبار و ارزش بالاتري برخوردار باشند(مانند مجوز‌هاي بين المللي)، قرار دادن آن‌ها در وب سايت نيز با اهميت تر مي‌شود.
قابليت تعيين وقت و رزرو آنلاين: وجود قابليت رزو آنلاين، نه تنها باعث افزايش دقت و راحتي شما در تعيين وقت‌ ها مي ‌شود، بلكه در منظم نشان دادن فعاليت هاي سالن شما نيز نقش مهمي دارد. همچنين، هنگامي كه مشتريان شما ببينند كه مي توانند به صورت آنلاين به تعيين وقت و رزرو بپردازند، شما را به چشم يك بيزنس منظم نگاه مي كنند.
معرفي خدمات: سواي از اينكه چه وب سايتي داشته باشيد، وجود يك بخش خاص براي معرفي خدمات و محصولات، از واجبات كار است. در اين بخش، سعي نكنيد نحوه ارائه خدمات خود را به طور كامل و با جزئيات توضيح دهيد چرا كه باعث شلوغ شدن وب سايت و حوصله سر بر شدن مطالب شما مي شود.

مقالات ديگر: ميكروبليدينگ سعادت اباد
آموزش مشتريان: سعي كنيد يك سري از آموزش‌ هاي كوچك و ساده، كه در خانه قابل انجام هستند را در وب سايت خود قرار دهيد تا هم كار خود را براي خدمات ساده راحت تر كنيد، و هم نشان دهيد كه به كار خود مسلط هستيد.
ريسپانسيو بودن وب سايت: بدون شك، بسياري از مشتريان، خانم‌هاي خانه داري خواهند بود كه تمايل دارند همه كارهاي مجازي خود را با كمك گوشي انجام دهند. اگر سايت شما ريسپانسيو باشد، مشتري مي ‌تواند تمامي‌ كارهايش با وب سايت را در گوشي انجام دهد.

10 مزيت طراحي سايت سالن زيبايي

ديده شدن بهتر: ايجاد يك وب سايت براي سالن زيبايي به شما اين امكان را مي‌ دهد كه با چندين برابر سرعت بيشتر از روش‌هاي سنتي، ديده شويد. حضور شما در فضاي آنلاين باعث مي‌ شود تا ديگران راحت تر بتوانند شما و خدمات شما را ببينند و با كار شما آشنا شوند.
تقويت فرايند‌هاي ارتباط با مشتريان: دسترسي راحت تر مشتريان به شما از طريق فضاي وب سايت، ميزان دلبستگي آنان به شما و فعاليت شما را افزايش مي‌دهد.
كاهش هزينه‌ها: با كمك وب سايت، ديگر لازم نيست براي تبليغات و يا ارتباط با مشتريان فعلي خود، از روش‌ها و تكنيك‌هاي گران قيمت تبليغاتي استفاده كنيد.
تقويت برنديگ: با كمك وب سايت، به راحتي مي‌توانيد اهداف و نقاط قوت خود را به مشتريان خود نشان دهيد.
افزايش سرعت و بازدهي تبليغات: امروزه و با كمك وب سايت‌ها، براي رساندن پيام خود به مشتريان، تنها به يك وب سايت و اينترنت نياز داريد! پس منتظر چه هستيد!
راحت تر كردن برنامه ريزي: داشتن يك وب سايت مي‌ تواند با خودكار كردن فرآيندهاي خاص، مانند درخواست خدمات مشتري و پردازش سفارش، در وقت شما صرفه جويي كند و برنامه ريزي هاي شما را آسان تر كند. ديگر دوران نوشتن نام مشتريان بر روي كاغذ به پايان رسيده است!
افزايش اعتماد سازي: داشتن يك وب سايت كامل و بي نقص به مشتريان شما نشان مي‌دهد كه شما يك سالن حرفه اي هستيد و در مورد كسب و كار خود جدي و حرفه اي عمل مي‌كنيد.
جمع آوري اطلاعات ارزشمند: از يك وب سايت مي ‌توان براي جمع آوري اطلاعات در مورد مشتريان و علايق آنها استفاده كرد. اين مي ‌تواند به شما كمك كند تا با درخواست‌هاي مشتريان بيشتر آشنا شويد و مهارت هاي خود را بهبود دهيد.
اطلاع رساني بهتر: با كمك يك وب سايت منظم و كامل، مي ‌توانيد هر نوع تغيير برنامه و يا بهبود وضعيت سالن را اطلاع رساني كنيد، بدون آن كه نياز باشد بابت آن هزينه خاصي بپردازيد.
جذب مشتريان بيشتر: در انتها نيز، وجود تمامي مزيت‌هاي بالا، در نهايت باعث مي‌شود تا مشتريان شما نيز به شما احترام بگذارند و ديگران را نيز به استفاده از خدمات شما ترويج كنند.
اگر شما نيز بعد از خواندن اين مطلب، تصميم به سفارش ساخت وب سايت براي سالن زيبايي خود گرفته ايد، بايد گفت كه در حالت كلي، مراحل سفارش ساخت سالن زيبايي در مجموعه مهرگان به صورت زير است:

انتخاب هدف و قصد خود از طراحي وب سايت
تماس با كارشناسان و توضيح نياز خود به صورت شفاف و كامل
بررسي نياز‌هاي شما توسط متخصصان
ارائه قيمت حدودي براي طراحي وب سايت
شروع فرايند طراحي و انتخاب قالب مورد نياز براي طراحي
ارائه نسخه اوليه به مشتري براي تائيد
اتمام فرايند طراحي سايت سالن زيبايي
بررسي سايت توسط كارفرما و انجام ويرايش ‌هاي نهايي
اتمام كار و ارائه سايت كامل شده به كارفرما
در آخر، اگر قصد داشته باشيد تا وب سايت خود را به روز و كارآمد نگه داريد و نياز به خدمات بهينه سازي سايت داشتيد، باز هم مي ‌توانيد از مهرگان كمك بگيريد.

منبع: https://www.khabarfoori.com/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۶:۲۹ توسط:onlinetabliq موضوع: