onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

رشد در موسيقي به تعداد كنسرت نيستم

مهدي يغمايي در برنامه اين هفته «رخ به رخ» ضمن رونمايي از قطعه جديدش در گفتگويي صريح به مسير سختي اشاره كرد كه تا اينجا آمده، از رشد در موسيقي و بي ارتباطيش با تعدد كنسرت گفت و يك تيم فوتبال از خوانندگان با مربيگري كيروش اَرنج كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سيما، در ابتداي اين برنامه كه از اتاق گريم «رخ به رخ» شروع شد، مهدي يغمايي خواننده پاپ كشورمان درباره اهميت طراحي لباس در صنف خوانندگان گفت: البته كه مهم است و به همين خاطر سعي مي كنيم لباس هاي گروه به لحاظ رنگ هماهنگ باشند اما براي لباس خودم با توجه به مشخصات ظاهريم طراحي لباس انجام مي دهم. به بِرَند اعتقاد چنداني ندارم و در جاي خود از خيلي از مارك هاي خوب ايراني هم استفاده مي كنم اما دنباله روي مد نيستم.

اين خواننده درباره تاثير لباس بر شخصيت افراد افزود: به نظرم نحوه پوشش آدم ها در شخصيت شان بي تاثير نيست اما اينكه آدم ها را از روي پوشش شان قضاوت كنيم درست نيست. با توجه به موقعيت بهتر است نوع پوشش انتخاب شود اما نبايد مورد قضاوت قرار گيرد.

مقالات بيشتر:آموزشگاه موسيقي غرب تهران

مسير موفقيت هموار نيست

يغمايي در پاسخ به اين سوال اميرعلي دانايي كه چرا آدم ها سخت باور مي كنند كه افراد مشهور هم سختي كشيده اند، گفت: شايد چون شناخت كافي از افراد مشهور براي مردم وجود ندارد بنابراين تصور يك زندگي راحت در مورد اين افراد عموميت بيشتري دارد و اينكه در فضاي مجازي گاهي سعي مي كنيم تصويري غير حقيقي از زندگي‌مان نشان دهيم.

او افزود: هر مسيري سختي هاي خودش را دارد، در شاخه هاي هنري به ويژه مسير محبوبيت و مورد توجه مردم قرار گرفتن هم اين دشواري ها وجود دارد. شايد در اين مورد، سختي ها براي هنرمندان بيشتر هم باشد.

اين خواننده از مسير نه چندان ساده‌اي گفت كه تا اينجا پيموده و گفت: با همه سختي‌ها اما در مورد خودم اين يقين را دارم كه  گليم خودم را هر جاي جهان كه باشم از آب بيرون مي كشم چه بهتر كه اين نقطه مملكت خودم باشد. من در دوران دانشجويي به خاطر مشكلاتي كه براي پدرم به وجود آمد سراغ خياطي رفتم يا پيش دايي‌ام آرايشگري كردم. امروز هم همين است فعاليت تجاري خودم را دارم، آهنگ مي سازم، تدريس مي كنم، مي خوانم و ... اما زندگي مي‌كنم.

جرقه خوانندگي با ديدن فيلم «شعله» در من روشن شد

خواننده «يه دنيا حرف» درباره علاقه‌اش به خواندن بيان كرد: من از ۶ سالگي مي خواندم. ۵ سالم كه بود فيلم هندي «شعله» را ديدم و ملودي هاي آن را ۶ سالگي در جمع‌هاي خانوادگي مي خواندم. كم كم اين مسير را ادامه دادم و به نظرم جرقه خوانندگي از همان سال ها خورد.

او در پاسخ به اين سوال كه اگر موسيقي سنتي را ادامه مي دادي شبيه چه كسي مي شدي؟ اظهار كرد: در مرحله شروعِ آواز همه با تقليد از بزرگان شروع مي كنند من هم جنس و رنگ صداي عليرضا افتخاري را دوست داشتم.

يغمايي درباره زندگي در لحظه گفت: من به جزييات توجه مي كنم و گاهي وسواسي مي شوم.  گذشته ام هميشه جلوي چشمم است چون از آن درس مي گيرم. اما اينكه خيلي به گذشته و آينده فكر كنم اينطور نيست. آينده را رها نمي كنم و گذشته را هم خيلي پررنگ نمي كنم. به كائنات انرژي مثبت مي دهم و انرژي مثبت هم دريافت مي كنم.

اين خواننده در ادامه از خوشي‌هاي كوچك خود گفت و ادامه داد: حتما نبايد به يك موفقيت بزرگ برسم تا خوشحالي كنم. در مقاطع مختلف موفقيت هاي كوچك برايم ارزشمند است و از آن موقعيت ها بسيار ذوق مي كنم و خوشحال مي شوم. برايم مهمتر است كه سالم باشم و شاد بودن را بلد باشم.

رشد در موسيقي به تعداد كنسرت نيست

خواننده آلبوم «چمدون تو» درباره موفقيت يك موسيقي‌دان گفت: براي من رشد در موسيقي به تعداد كنسرت نيست. البته كه اين هم مهم است و بايد باشد چون به بيزنس و معاش زندگي خواننده بستگي دارد. اما آن را فضيلت براي هنرمند نمي بينم. روح هنر برايم مهمتر است.

يغمايي ادامه داد: از اينكه كسي پوياست خوشحال مي شوم ، تِرَكي از يك خواننده به هر دليلي مورد توجه واقع شده و كنسرت زياد برگزار مي‌كند اين اتفاق براي من جاي شادي دارد چون معتقدم هر كس روش خود را دارد و هيچ كس جاي ديگري را نمي گيرد.

اين خواننده با اشاره به پيشينه خانوادگي خود گفت: اگر خواننده نمي شدم احتمالا شعر مي سرودم. در خانواده ما از يغماي جندقي در قرن ۱۳ هجري  پيشينه ادبي وجود داشته است. استفاده از غزليات در خوانندگي سخت است اما تاثير ويژه اي در ملودي ايجاد مي كند. همسرم منتقد منصفي است و اصلا تعارفي ندارد.

يغمايي تاكيد كرد: بزرگترين شانس من در زندگي دعاي پدر و مادرم است كه اگر نبود به قهقرايي مي رفتم كه اثري از من در دنيا نبود. به مو رسيدم اما پاره نشد. من اين را نتيجه دعاي پدر و مادر مي دانم.

جهان من دنياي امني است

يغمايي در اين بخش از برنامه در مقابل آئينه با خودش روبرو شد و گفت: دنياي من دنياي امني است اما خودم امنش مي كنم و البته كه هميشه هم اينطور نيست. مهم است كه در كاري كه مي كنم بهترينم باشم و همه توانم را بگذارم حتي اگر در واقعيت آخرين نفر باشم.

او ادامه داد: اگر به اهدافم نرسم صادقانه احساس نااميدي مي كنم اما از تلاش دست برنمي‌دارم فقط مرگ چاره ندارد پس تلاش مي‌كنم.

وي افزود: بزرگترين ترس زندگيم اين است كه عزيزانم كنارم نباشند و سلامت نباشم. شايد هر كسي فكر كند لياقتش بيشتر از چيزي هست كه الان دارد اما بايد راضي باشي تا بتواني پيشرفت كني. بايد تلاش كني. اگر ديگران آدم را تاييد نكنند نبايد احساس بي ارزشي كني چون هيچ وقت نمي شود همه را از خود راضي كرد. اما خودت زود راضي نشو و براي بهتر شدن بجنگ. نه شنيدن بر ام سخت است. اما بايد نه گفت و نه شنيد. تو هميشه بايد در حال تغيير باشي، سكون آدم ها را از بين مي برد. تغييري كه به اهدافت نزديكت كند حتي اگر قدم هاي كوچكي هم باشند مهم است.

يغمايي با لهجه مشهدي به خودِ ۱۳ ساله اش گفت: الكي براي خودت نچرخ، تكليف خودت را با زندگي مشخص كن، دنبال علاقه ات برو. ياد بگير دنبال هدفت باشي و نه بگويي. كاري را بكن كه دوست داري همه را هم نمي تواني از خودت راضي نگه داري. خسته مي شوي ولي نبايد خودت را ببازي. دنيا جاي قشنگي هست ولي براي كساني كه قوي هستند.

تيم فوتبال خوانندگان با اَرِنج مهدي يغمايي

در بخش «كافه رخ به رخ» مهدي يغمايي گفت: دوست دارم طبيعت بكر افريقا، استراليا و قاره هاي مختلف را ببينم. غذاهاي مختلف را دوست دارم تجربه كنم اما در حد متعارف. من خيلي كباب‌خورم. رستوران دارم و دستپختم خوب است. ماكاروني و زرشك پلو با مرغم در زمان دانشجويي معروف بود.

يغمايي درباره آهنگ‌هايي كه در ماشين گوش مي‌كند گفت: در ماشينم به واسطه اينكه در بازار موسيقي كار مي كنم ناچارم همه آثار را گوش كنم اما سلكشن مخصوص خودم را دارم كه ممكن است بي كلام يا خواننده ايراني و .. هم باشند.

اين خواننده درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت:من از بچگي به پرسپوليس علاقه داشتم اما دو آتشه نيستم و دوستان زيادي هم در استقلال دارم. فوتبال را به خاطر خودش دوست دارم. اگر از خواننده ها بخواهم تيم فوتبال بچينم علي عبدالمالكي را دروازه مي‌گذارم، گرشا رضايي براي دفاع و از اميرعباس گلاب، گرشا قباد، مهدي ماهاني، حميد حامي، علي لهراسبي و ... هم استفاده مي كنم. مربي هم كيروش را مي گذارم.

گفت و گو دراماي «رخ به رخ» كاري از گروه اجتماعي فرهنگي شبكه دو به تهيه كنندگي مهدي بابايي، اجراي اميرعلي دانايي، كارگرداني حسين فاطميان و نگارش ياسر حقيقي پور است كه جمعه ها حوالي ساعت ۲۳:۰۰ روي آنتن شبكه دو سيما مي رود. بازپخش اين برنامه يكشنبه ساعت 14:00 است.

مقالات ديگر:محضر ازدواج شيك تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۶:۳۶ توسط:onlinetabliq موضوع:

آهنگساز ايراني در يك قدمي اسكار موسيقي

تهران- ايرنا- آلبوم منتشر شده از گروه «افيون ماه» با عضويت حميد سعيدي آهنگساز بين‌المللي نامزد دريافت جايزه گرمي براي بهترين آلبوم موسيقي نوين شد.

حميد سعيدي در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي ايرنا ضمن اعلام اين خبر گفت: گروه اپيوم مون يا افيون ماه در سال ۲۰۱۷ شروع به كار كرد. اعضاي اين گروه را بنده (سنتور)، ليلي هيدن (ويلن)، ايتاي ديسرايلي (باس) و ام بي گردي (پركاشن) تشكيل مي‌دهند.

اين هنرمند بين‌المللي افزود: در سال ۲۰۱۹ اولين آلبوم منتشر شده از اين گروه برنده جايزه بهترين آلبوم نيو ايج يا موسيقي نوين در گرمي شد.

آيا سعيدي دومين جايزه گرمي را كسب مي‌كند؟

سعيدي افزود: من از سال ۲۰۲۰ به عنوان نخستين و تنها برنده جايزه گرمي ايراني به عنوان داور بخش مسابقه اين جايزه انتخاب شدم.

وي گفت: گروه اپيوم مون در سال ۲۰۲۱ آلبوم دوتايي روز و شب را منتشر كرد. آلبوم روز شامل آهنگ‌هاي تند و آلبوم شب شامل آهنگ هاي آرام است. امسال اين گروه در بخش بهترين آلبوم موسيقي نوين يا نيو ايج امسال نيز كانديد جايزه گرمي شده است.

مقالات ديگر:آموزشگاه پيانو غرب تهران

مدتي قبل اخباري مبني بر نامزدي يكي از هنرمندان موسيقي ايران براي دريافت جايزه گرمي در فضاي مجازي منتشر شده بود.

سعيدي در اين زمينه گفت: مراحل داوري و اعلام اسامي تابع قوانين خاصي است و مردم نبايد به اين شايعه ها توجه كنند.

اين نوازنده خاطرنشان كرد: همه جلسات برنامه‌ريزي و گفت‌وگوهاي امسال در مورد نحوه برگزاري مسابقه گرمي به صورت برخط انجام شد و داوران براي درك صحيح تر نحوه كار موظف به حضور در وبينار سه ساعته بودند تا نحوه كار را مرور كنند.

عضو آكادمي جايزه گرمي ادامه داد: مرحله اول پذيرش آلبوم‌هاي جديد روز ۱۶ تير (ششم ژوئيه)، ساعت ۶ بعداز ظهر به وقت لس‌آنجلس بود و براي آثاري كه در ماه ژوئيه يا اوت منتشر مي‌شوند اين مهلت تا ۲۵ تير (۱۵ژوئيه) تمديد شده بود و قرار است اسامي كانديداها در تاريخ ششم دسامبر (۱۵ آذر ۱۴۰۱) اعلام شوند.

وي افزود: به عنوان يكي از داوران مسابقه گرمي همينجا اعلام مي كنم تنها مرجع رسمي براي تاييد اخبار و دوري از شايعات مربوط به گرمي وبسايت grammy.com است. در اين سايت يك محل جست وجو وجود دارد و كافيست در قسمت جست‌وجو در اين سايت نام افراد يا هنرمندان مورد نظر خود را وارد كنيد تا متوجه شويد اين فرد براي چه رشته اي در چه سال‌هايي و براي چند بار كانديدا يا برنده شده است.

مراسم و جشن جايزه گرمي كه بسياري آن‌را اسكار موسيقي مي‌نامند، قرار بود ۳۱ ژانويه سال آينده (۱۱ بهمن ۱۴۰۰) در لس آنجلس برگزار شود كه بخاطر شرايط كرونايي تا زماني كه اعلام خواهد شد، به تعويق افتاده است.

 

جايزهٔ گرمي ( Grammy Award، كه در اصل جايزه گرامافون ناميده مي‌شود) يا گرمي، يك جايزهٔ موسيقي است كه توسط آكادمي ملي علوم و هنرهاي ضبط براي شناسايي دستاوردهاي صنعت موسيقي ارائه مي‌شود. نشان جايزه يك گرامافون طلاكاري‌شده را به تصوير مي‌كشد.

مراسم سالانه اهداي جوايز با اجراي هنرمندان برجسته و اهداي جوايزي كه محبوبيت بيشتري دارند، همراه است. از بين سه مراسم بزرگ موسيقي جهان، گرمي بزرگ‌ترين آن‌ها است.

اولين مراسم گرمي در ۴ مه ۱۹۵۹ برگزار شد. پس از مراسم سال ۲۰۱۱، آكادمي به بازنگري و بازسازي بسياري از دسته‌بندي‌هاي جوايز پرداخت. شصت و سومين مراسم جايزه گرمي در تاريخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۰ در مركز همايش‌هاي لس آنجلس واقع در شهر لس آنجلس برگزار شد.

مقالات بيشتر:آسايشگاه سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۱:۳۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

غول‌هاي موسيقي اختلافات قديمي را كنار گذاشتند

تهران- ايرنا- روزهايي كه هنرمندان بخاطر شرايط كرونايي كمتر فرصت ديدار با يكديگر را دارند، كيخسرو پورناظري و شهرام ناظري دو استاد بلامنازع موسيقي به‌رغم اختلاف‌هايي كه در گذشته داشتند با هم ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، كيخسرو پورناظري و شهرام ناظري اسطوره اي موسيقي ايران از نزديك با هم ديدار كردند.

مقالات بيشتر:آموزشگاه گيتار غرب تهران

محمد حسين توتونچيان مديرعامل شركت فرهنگي ققنوس در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا گفت: در روزهايي كه هنرمندان كمتر يا يكديگر ديدار دارند اين دو استاد بلامنازع موسيقي به‌رغم اختلاف‌هايي كه در گذشته داشتند با هم ديدار كردند.

وي گفت: اميد است اين ديدار مقدمه‌اي باشد تا هنرمندان هرچه بيشتر  از حال هم با خبر باشند و اختلافات احتمالي را فراموش كنند.

توتونچيان افزود: امروز در شرايطي هستيم كه مردم براي شنيدن هنرنمايي اين بزرگان لحظه شماري مي‌كنند و دلشان براي صداي دلنشين آنها تنگ شده است.

مقالات ديگر:بهترين مركز سالمندان تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۳:۲۵ توسط:onlinetabliq موضوع:

چگونه و از چه سني آموزش «زبان دوم» براي كودكان را آغاز كنيم؟

يك روانشناس با بيان اينكه يادگيري زبان دوم براي كودكان سه تا هفت سال و پيش از سنين مدرسه مفيد است، گفت: اين يادگيري زماني مي‌تواند براي كودكان مشكل آفرين شود كه تبديل به امري ضروري شده و والدين اجبارا آن را با آموزشي فشرده و نامتناسب با شرايط سني كودك، به فرزند خود تحميل كنند.

دكتر مژگان ناقل در گفت‌وگو با ايسنا، يادگيري زبان دوم براي كودكان را امري مفيد در جهت رشد ذهني و مهارت هاي اجتماعي آنها دانست و اظهار كرد: سه تا هفت سالگي دوره حياتي براي كودكان محسوب مي‌شود كه طي آن ذهن كودك آمادگي بيشتري براي يادگيري دارد و از اين رو كودك مي‌تواند زبان دوم را به سرعت بياموزد.

مقالات بيشتر:روانشناس كودك و نوجوان آرياشهر

اين روانشناس كه دانش آموخته دكتراي علوم اعصاب است، درباره فوايد يادگيري زبان دوم براي مغز كودكان سه تا هفت ساله، ادامه داد: در واقع نواحي از مغز كودكاني كه مسلط به دو زبان هستند شروع به فعاليت مي‌كند كه در كودكان تك زبانه فعاليتي ندارد. از سوي ديگر  تداعي اطلاعات، دسترسي به حافظه و عملكرد حافظه در كودكان مسلط به دو زبان بيشتر و سريع‌تر است. همچنين تمركز كودكان مسلط به دو زبان بيشتر است چراكه اين كودكان آموخته‌اند چگونه اطلاعات اضافي و جزئيات غير مهم را ناديده گرفته و به اصل مطلب بپردازند و از اين رو اين كمتر در معرض نواقص شناختي و مغزي كه ممكن است در هنگام سالخوردگي در مغز رخ دهد قرار دارند.

وي در عين حال با تاكيد بر اهميت عدم اجبار در آموزش زبان دوم به كودكان و نحوه صحيح آموزش اين زبان، خاطر نشان كرد: اكثر والدين زماني كه كودك آمادگي براي يادگيري زبان دوم ندارد و يا با مشكلات يادگيري مواجه است او را مجبور به يادگيري زبان دوم مي‌كنند، در اين شرايط اين يادگيري مي‌تواند براي كودك آسيب زا باشد و بعضا مي‌تواند يادگيريهاي بعدي كودك در سنين مدرسه را نيز تحت تاثير خود قرار دهد.

ناقل معتقد است كه يادگيري زبان دوم در كودكان سه تا هفت ساله بايد بر پايه شنيدن آواها باشد چراكه آموزش آكادميك و آموزش حروف براي خواندن و نوشتن زبان دوم مي‌تواند در كودكان نتيجه‌اي عكس ايجاد كند.

اين روانشناس تصريح كرد: همانگونه كه كودكان زبان مادري را از طريق شنيدن مي‌آموزند بايد زبان دوم را نيز به طور غير مستقيم و از طريق شنيدن كلمات بياموزند. در واقع آموزش زبان دوم پيش از سنين مدرسه بايد از طريق تصوير و شعر و نه خواندن و نوشتن اتفاق افتد چراكه اينگونه انگيزه كودك براي يادگيري در دوره مدرسه نيز بيشتر مي‌شود.

به گفته وي، والدين نبايد كودكان را مجبور به آموزش زبان دوم كنند و در عين حال بايد شرايط ذهني كودك و استانداردهاي آموزشي متناسب با سن كودك خود را نيز لحاظ كنند.

ناقل در پايان سخنان خود با تاكيد بر اينكه آموزش زبان دوم براي كودكان بايد به طور مستمر انجام شود و اينگونه نباشد كه والدين پس از مدتي اين آموزش‌ها را قطع كنند، افزود: در واقع آموزش زبان دوم به كودكان سه تا هفت ساله اگر بدون اجبار و منطبق با روش‌هاي استاندارد انجام شود فوايد بسياري دارد چراكه هرچه كودك در سن پايين تر و به صورت غير مستقيم در معرض آموزش‌هاي استاندرد قرار گيرد براي رشد مغزي او بهتر است.

مقالات ديگر:دفتر ازدواج شهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۹:۲۹ توسط:onlinetabliq موضوع:

مزاياي شكست خوردن در زندگي!

روانشناس گفت:شكست‌ها ما را با قدرتي مواجه مي‌كنند و از يك نواختي دور مي‌كنند تا بتوانيم در مسير زندگي قدم بزنيم و اگر زندگي بدون شكست‌ها بود لذت رسيدن به اهداف وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاري فارس، مژده شريعتمداري، روانشناس در برنامه «صبح پارسي» شبكه جام جم درباره راهكارهاي اميدوارانه زندگي كردن و مبارزه با نااميدي صحبت كرد،گفت: اينكه از اميد و اميدواري صحبت كنيم بايد به دنبال مهارت‌هاي اصيل و كاربردي باشيم.

وي ادامه داد: اميد را مي‌توان از باغبان آموخت كه نگران خزان و اينكه دانه او چقدر مي‌خواهد شكوفا بماند نيست بلكه او به كار خودش ادامه مي‌دهد و اميد به ثمره زحماتش دارد. يكي از مهارت‌هاي كاربردي در اميدواري تاب آوري است؛ اينكه بدانيم تاب آوري كجاي زندگي ما قرار مي گيرد.

شريعتمداري افزود:‌تاب اوري در مفهوم اصلي به معناي قدرت بلند شدن است كه در مسير بتواند در مقابل چالش‌هاي پيش رويش بايستد و بعد از همه آن‌ها دوباره به زندگي عادي‌اش ادامه دهد.

اين روانشناس تصريح كرد: بايد گاهي از خودمان بپرسيم كه به انعطاف پذيري خودمان در مقابل تغييرات زندگي چه نمره‌اي مي‌دهيم و با اين روش به خودمان تلنگر بزنيم كه هر چه نمره ما كمتر باشد تاب آوري كمتري را تجربه مي‌كنيم و هرچه تاب آوري كمتري داشته باشيم بيشتر نااميد هستيم.

مقالات بيشتر:بهترين نوروفيدبك در آرياشهر

شريعتمداري گفت: در مسير اميدوارانه زندگي كردن اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه باب ميل ما نيست و مسير ما را تغيير مي‌دهد اما بايد قدرت و مهارتي داشته باشيم كه بتوانيم با قدرت دوباره آغاز كرده و به مسيرمان ادامه دهيم.

وي افزود: بايد اراده مان را از دست ندهيم، هدف و ارزشمندي آن را فراموش نكنيم، قدرت خردمندانه زيستن را داشته باشيم و راهكارهاي نوآورانه داشته باشيم و پرسش‌هاي راهگشا داشتن را فراموش نكنيم.

اين روان شناس عنوان كرد:ممكن است لحظاتي از زندگي ما فروبستگي باشد اما اين موضوع مهم است كه ما مانند باد بهاري اين گره‌ها را از زندگي مان باز كنيم. بايد تلاش كنيم كه زندگي‌مان را سرشار از اميد كنيم و احتمالا در اطرافيان ما هم از اين موضوع تاثير مي‌گيرند.

شريعتمداري ادامه داد: تاب آوري به ما كمك مي‌كند كه هدف ما لغزان نباشد و اگر نااميدي به سراغ ما آمد با تاب آوري آن را رفع كنيم. تاب آوري به ما كمك مي كند كه اگر هدف ما به دلايلي چالشي برايش به وجود آمد كه مجبور شديم در زمان ديگر و يا از مسير ديگري به آن برسيم پا پس نكشيم و همچنان به مسير خودمان ادامه دهيم.

وي درباره مهارت‌هاي تاب آوري در زندگي اظهار داشت: تاب آوري چندين مهارت دارد كه يكي از اولين آنها اجتناب از واكنش به عنوان قرباني است. تاب آوري به ما مي‌گويد اگر مدام احساس كنيم اجتماع، محيط و افراد ديگر مانع از پيشرفت ما شده اند آدم تاب آوري نيستيم و توان مقابله با موانع را نداريم.

اين روانشناس يادآور شد: درست است كه شرايط بيروني تاثير زيادي دارند اما رويكرد ما نسبت به آن عوامل باعث مي‌شود كه ما از رسيدن به اهداف خود دست نكشيم.

 

شريعتمداري گفت:دومين مهارت عبور از احساسات منفي است. همه ما با احساسات منفي رو به رو مي شويم اما بايد قدرت اين را داشته باشيم كه بتوانيم از اين احساسات به درستي عبور كنيم.

وي متذكر شد: مهم اين است كه از آن اتفاق ناگوار به درستي و با روشنگري و ديد درست عبور كنيم. بسياري از افراد سالها در سوگ خود مي‌مانند و اين موضوع مي‌تواند آسيب رسان باشد. هرچقدر فرد توان عبور از اين احساسات را بيشتر داشته باشد توان تاب آوري و اميد بيشتري خواهد داشت.

اين روانشناس تصريح كرد: هر لحظه‌اي كه در مسير يك هدف ارزشمند قدم برمي‌داريم احساس اميدواري مي‌كنيم. تاب آوري به ما كمك مي‌كند كه اگر شب را با حالت منفي خوابيده‌ايم بازهم آنها را بپذيريم و صبح اميدوارانه‌اي را آغاز كنيم.

شريعتمداري ويژگي‌هاي هدف صحيح را تشريح كرد و افزود:بسياري از مواقع درگير اميدهاي واهي مي‌شويم تشخيص اصالت و كارآمدي هدف به اين صورت است كه در هدف گذاري بايد هدف واضع، شفاف و مشخص باشد و بتوانيم به صورت واضح آن را تعريف كنيم.

وي گفت:هدف ما بايد قابل دسترس بودن و زمينه‌هاي آن برايمان مشخص باشد، واقع بينانه و زمان دار باشد. افراد بازه زماني را براي اهدافشان مشخص نمي‌كنند و به همين دليل موفقيتشان گاهي به تعويق مي‌افتد.

اين روانشناس با تاكيد بر ضرورت قدرت ايستادن بعد از شكستها بيان كرد: براي مواجهه با شكست‌ها بايد با هنر عبور از شكست‌ها همراه باشد و مجموعه‌اي هستند كه ما را به زندگي اميدوار مي‌كنند.

شريعتمداري ادامه داد: يكي از تمرينات براي رهايي از نااميدي در برخي از مواقع، تجسم رويدادها به همراه يك دورنما است. وقتي دچار شكست و فقدان مي‌شويم فكر مي‌كنيم هميشه قرار است در آن بمانيم؛در صورتي كه اگر به اين فكر كنيم كه آن اتفاق چه بازه زماني از عمر ما را شامل مي‌شود.

وي متذكر شد:اولين قدم براي فاصله گرفتن از آن غم است و بايد بدانيم كه سال‌هاي طولاني را در زندگي پيش رو داريم كه بايد آنها را بسازيم و با رسيدن غم ها همه چيز تمام نمي‌شود. به اين فكر كنيم كه اگر فقط يك كار بتوانيم براي عبور از مشكلمان انجام دهيم آن كار چيست.

اين روانشناس افزود: در سطح اجتماعي هنجارها و قوانيني داريم كه درست و غلط را به ما نشان مي دهد. به علاوه بايد دانش ما به همراه كاري كه مي‌خواهيم انجام دهيم باشد تا بتوانيم اهداف درست را براي خود قرار دهيم. همچنين قرار نيست با يك انتخاب همه زندگي خودمان را دچار چالش كنيم و راهي را بايد براي موانعي كه در مسير برايمان پيش مي‌آيد بگذاريم.

شريعتمداري اظهار داشت: زندگي و آينده هيچ چيز قطعي ندارد و اين يكي از راه‌هاي معنوي زيستن است. زندگي قرار نيست هميشه طبق چيزي كه ما فكر مي‌كنيم پيش برود و هرروز آن چالشي است براي اينكه قدرت روحي ما و ظرفيت تصميم گيري ما سنجيده شود و ما را براي رشد و كمال آماده كند.

وي عنوان كرد: اينكه ما اراده كنيم به هدفمان برسيم بسيار مهم است اما كافي نيست. اين اراده هم به همراه شكست‌ها و دوباره بلند شدن‌ها و قدرت گرفتن‌هاي است و مهم اين است كه ما چه بازي هنرمندانه‌اي مقابل شكست‌ها داشته باشيم.

اين روانشناس تصريح كرد:شكست‌ها ما را با قدرتي مواجه مي‌كنند و از يك نواختي دور مي‌كنند تا بتوانيم در مسير زندگي قدم بزنيم و اگر زندگي بدون شكست‌ها بود لذت رسيدن به اهداف وجود نخواهد داشت.

 

شريعتمداري راه‌هايي را براي مبارز با نااميدي برشمرد و گفت: بخشي كه نااميدي سراغ ما مي‌آيد ناشي از باورهاي مخربي است كه خودمان داريم. نمي‌توانم‌ها و يادآوري تجربه‌هاي تلخ گذشته مي‌تواند نااميدي را در وجود ما افزايش دهد.

وي اضافه كرد:بخش خرابكار درون ما را هيچ چيز به اندازه خردمند درونمان نمي‌تواند ساكت كند. اميد اصيل و كاربردي داشتن يكي از روش‌هاي زندگي خردمندانه است؛ بايد با سوالات هوشمندانه و خردمندانه بخش خرابكار درونمان را ساكت كنيم.

اين روانشناس يادآور شد: روزهايي كه از فقدان‌هايمان عبوركرديم را براي خودمان پررنگ تر بنويسيم تا به كمك آنها بتوانيم از سختيها عبور كنيم.

مقالات ديگر:دفتر عقد شيك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۸:۵۵ توسط:onlinetabliq موضوع:

توضيحات انجمن متخصصين پوست ايران درخصوص صلاحيت‌هاي تخصصي لازم براي خدمات زيبايي

ايسنا/مركزي به دنبال انتشار خبر تزريق بوتاكس به بيمار اراكي كه روز شنبه ۲۰ آذر صورت گرفت و به دنبال آن، با بروز مشكلاتي براي بيمار، خبرساز شد و عكس العمل هايي را از سوي مردم، پزشكان، نظام پزشكي استان مركزي و انجمن پزشكان عمومي ايران را بدنبال داشت، انجمن متخصصين پوست ايران نيز در اين خصوص توضيحاتي را ارائه كرده و به موارد مطرح شده توسط انجمن پزشكان عمومي ايران واكنش نشان داده است.

در توضيحات انجمن پزشكان عمومي ايران اينگونه آمد بود كه "بر اساس بند يك مصوبه شماره ۵ اين كميسيون به تاريخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، پزشكان عمومي با گذراندن آموزش هاي مهارتي لازم و اخذ گواهينامه مورد تاييد وزارت بهداشت در هر يك از خدمات مورد نظر، صلاحيت حرفه اي استفاده از تزريق بوتاكس، فيلر، استفاده از ليزر و اپي ليزر در خدمات كمتر تهاجمي تعريف شده و كاشت مو را در حوزه پوست و زيبايي دارند".

مقالات بيشتر:فيزيوتراپي در منزل نسيم شهر

به گزارش ايسنا، در توضيحات انجمن متخصصين پوست ايران با اشاره به اين توضيح انجمن پزشكان عمومي ايران، آمده است: در مطالب عنوان شده توسط انجمن پزشكان عمومي به مصوبه "كميسيون ملي صلاحيت هاي حرفه اي پزشكي و حرف وابسته " اشاره شده كه با استناد به ماده ۷ دستورالعمل و شيوه نامه اجرايي كميته ملي صلاحيت هاي حرفه اي مورخ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ تا زماني كه مصوبات كميته ملي صلاحيت هاي حرفه اي توسط وزير بهداشت يا معاونت درمان به دانشگاه هاي كشور ابلاغ نشود فاقد اثر بوده و به عنوان قانون قابل استناد نيست و معاون درمان وقت وزارت بهداشت(رئيس كميته ملي صلاحيت هاي حرفه اي ) طي  دو نامه در ۵ تيرماه و ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ اعلام كرده است كه موارد فوق در دستور كار كميسيون قرار گرفته و در حال پيگيري است و در صورت نهايي شدن توسط وزارت متبوع ابلاغ و قابل اجرا خواهد بود.

لازم به ذكر است حتي يكي از ملزومات اجرايي شدن مصوبات كميسيون ملي صلاحيت ها نيز نياز به طي دوره هاي آموزشي در "مركز ملي آموزش مهارت هاي حرفه اي وزارت بهداشت" و اخذ مدارك مربوطه است كه تا كنون هيچ دوره اي مصوب و برگزار نشده و قرار نيست آموزش از طريق آزمون و خطا روي مردم و ايجاد عوارض صورت گيرد.

بر اساس اين گزارش، همچنين در اين توضيحات آمده است كه اعمال زيبايي مانند تزريق ژل بوتاكس و انواع ليزرها و ... جزو كوريكولوم و اهداف آموزشي تعدادي از رشته هاي تخصصي پزشكي بوده و در دانشگاه هاي كشور طبق استانداردهاي آموزشي مصوب وزارت بهداشت آموزش داده مي شود ولي اينگونه اعمال زيبايي از اهداف و توانمندي هاي مرد انتظار دانش آموختگان در رشته هاي پزشكي عمومي كه در خط اول پيشگيري و بهداشت و درمان كشور هستند، نيست.

مقالات ديگر:خانه سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۵۱ توسط:onlinetabliq موضوع:

از داوطلبان كنكور آزمون مجدد گرفته نمي‌شود

نايب رئيس كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد از داوطلبان كنكورهاي امسال و سال گذشته آزمون مجدد گرفته نمي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانا به نقل از خانه ملت، احمد نادري با بيان اينكه جلسه كمسيون آموزش، تحقيقات و فناوري با حضور رئيس جديد سازمان سنجش آموزش كشور برگزار شد، اظهار كرد: در اين جلسه رئيس سازمان سنجش گزارشي از نحوه برگزاري آزمون كنكور بيان كرد.

مقالات بيشتر:فيزيوتراپي در منزل اسلامشهر

نماينده مردم تهران، شميرانات، ري، اسلامشهر و پرديس در مجلس يازدهم افزود: در اين نشست، رئيس سازمان سنجش برنامه‌هاي خود جهت اصلاح و به روزرساني اين آزمون و همچنين استفاده از روش‌ها و تكنولوژي‌هاي جديد براي بهتر برگزار شدن كنكور را بيان و در كميسيون مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: همچنين اعضاي كميسيون در مورد رفع ابهامات مطرح شده در مورد كنكور ۱۴۰۰ و كنكور سال هاي گذشته از رئيس سازمان سنجش سوال كردند كه با تاكيد كميسيون و پذيرش رئيس سازمان سنجش، آزمون برگزار شده در آذرماه امسال از كساني كه هم اكنون‌دانشجو هستند، فاقد اعتبار است و عملا آزمون مجددي برگزار نخواهد شد.

نايب رئيس كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس يادآور شد: رئيس سازمان نيز بيان كرد كه مصاحبه ها موردي و فردي بوده و تنها مربوط به كنكور ۱۴۰۰ است. اعضاي كميسيون بر لزوم بررسي و بازنگري و اصلاح قوانين مربوط به كنكور صحه گذاشتند.

مقالات ديگر:دفتر عقد شيك

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۳۹ توسط:onlinetabliq موضوع:

۱۵ درصد كرونايي‌ها اُميكروني هستند

ايسنا:معاون بهداشتي دانشكده علوم پزشكي شهرستان ساوه گفت: براساس بررسي‌هاي صورت گرفته در حال حاضر حدود ۱۵ درصد افرادي كه تست كروناي آنها مثبت است به سويه اُميكرون مبتلا شده‌اند، البته اين درصد، تخميني است و ممكن است ميزان مبتلايان در شهرهاي مختلف متفاوت باشد.

آفتاب‌‌نيوز :دكتر مجتبي ذكايي اظهار كرد: با توجه به سرعت بالاي انتشار سوش اميكرون و مراوداتي كه ساوه با شهرهايي نظير تهران، قم و اراك دارد و نيز جابجايي كالا از شهر صنعتي كاوه به استان‌هاي جنوبي كشور كه بالاترين شيوع اين سويه را دارند احتمال افزايش آمار اُميكرون در شهرستان ساوه وجود دارد و نگراني‌ها را تشديد كرده است.

وي با تاكيد بر اينكه با تزريق دُز سوم واكسن كرونا، قطع كننده زنجيره انتقال اُميكرون باشيم، تصريح كرد: واكسيناسيون و استفاده از ماسك سپري در برابر كروناست و براي پيشگيري از ابتلا به اميكرون علاوه بر تزريق ۳ دُز واكسن، رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي توسط آحاد مختلف مردم ضروري است.

مقالات بيشتر:فيزيوتراپي در منزل رباط كريم

او با اشاره به اينكه تاكنون ۹۰ درصد جمعيت ساوه و زرنديه دُز اول، ۸۰ درصد دُز دوم و ۱۵ درصد دُز سوم واكسن كرونا را دريافت كرده اند، تصريح كرد: افزون بر ۴۰ هزار نفر در ساوه واجد شرايط دريافت دُز سوم واكسن هستند و تنها ۱۵ درصد از اين افراد موفق به تزريق دُز سوم واكسن شده‌اند و با توجه به ناايمن بودن اين جمعيت در برابر بيماري كوويد ۱۹ و تغيير سوش با جهش جديد اُميكرون احتمال افزايش آمار مبتلايان وجود دارد.

اين مقام مسئول در علوم پزشكي ساوه تصريح كرد: در صورت استقبال نكردن مردم از دُز سوم واكسن كرونا و عادي‌انگاري جامعه نسبت به رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي پيش بيني مي‌شود كه در اوايل اسفندماه شاهد وقوع پيك جديد كرونا باشيم.

وي خطاب به مردم گفت: اگر مي خواهيد با خاطري آسوده به استقبال نوروز برويد و محدوديت هاي جديدي با تغيير رنگ هاي كرونايي صورت نگيرد بهتر است كه از الان پيشگيري و اقدام كنيد. چرا كه با تزريق واكسن ايمني بدن با گذشت يك ماه بدن ايمن مي‌شود و بهتر است كه همين امروز براي تزريق دُز سوم اقدام شود.

دكتر ذكايي با تاكيد بر اينكه تزريق دُز سوم باعث ايمني ۹۰ درصدي در مقابل اميكرون است، تاكيد كرد: تنها تزريق واكسن براي كنترل اميكرون كافي نيست و همچنان زدن ماسك، رعايت فاصله دو متري، پرهيز از تجمعات غير ضروري، ايجاد تهويه مناسب در فضاهاي سربسته، شستن مكرر دستها بايد در اولويت قرار گيرد.

مقالات ديگر:سراي سالمندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۲:۰۶ توسط:onlinetabliq موضوع:

۹۰ درصد موارد درد كمر و گردن ناشي از ضعف عضلاني است

ايسنا/كردستان يك جراح مغز و اعصاب گفت: ۹۰ درصد موارد درد كمر و گردن ناشي از ديسك نيست، بلكه ضعف عضلاني است؛ ضعف عضلات ناحيه پشت باعث مي شود كه هنگام فشار زياد، درد زيادي در اين ناحيه احساس شود كه براي تسكين اين دردها بهترين درمان ها شامل فيزيوتراپي، ورزش ويليامز، پيلاتز، TRX و آب درماني است.

دكتر سيد محمد سردار ظاهرياني جراح مغز و اعصاب، ديسك و ستون فقرات در گفت و گو با ايسنا اظهار كرد: ديسك يك ماده ژلاتيني با ساختار خاص بوده كه در بين مهره هاي كمر وجود دارد كه براي جابه جايي و انتقال نيرو موثر بوده و باعث انعطاف پذيري در بين مهره هاي كمري مي شود و كمر انتقال دهنده وزن سر و تنه به لگن و اندام تحتاني است.

مقالات بيشتر:فيزيوتراپي در منزل پرند

وي افزود:۹۰ درصد افراد در طول عمرشان حداقل يكبار دچار درد كمر مي شوند و مهم ترين و شايع ترين علت مراجعه به درمانگاه هاي جراحي اعصاب و نورولوژي و ارتوپدي ديسك كمر و درد كمر است.

دكتر ظاهرياني گفت: يكي از مهم ترين ريسك فاكتورهاي ديسك كمر، عوامل ژنتيكي است به اين صورت كه اختلالات در يك سري از ژن هاي مرتبط با ساختار ديسك كمر در اين افراد وجود دارد، از ديگر عوامل مي توان به چاقي، ورزش نكردن، عدم پياده روي، بلند كردن اجسام سنگين و خم و راست شدن هاي فراوان اشاره كرد.

وي عنوان كرد: ۹۰ درصد موارد درد كمر و گردن ناشي از ديسك نيست، بلكه ضعف عضلاني است؛ ضعف عضلات ناحيه پشت باعث مي شود كه هنگام فشار زياد، درد زيادي در اين ناحيه احساس شود كه براي تسكين اين دردها بهترين درمان ها شامل فيزيوتراپي، ورزش ويليامز، پيلاتز، TRX و آب درماني است.

اين جراح مغز و اعصاب گفت: تفاوت ميان ديسك كمر و درد عضلاني اين است كه بيماران ديسك كمر درد شديد و تيركشنده را در اندام تحتاني به صورت يك طرفه يا دوطرفه دارند و اين درد خطرناك بوده و نيازمند مداخلات درماني است.

وي در ادامه عنوان كرد: راه هاي پيشگيري از ديسك كمر شامل تقويت عضلات ناحيه پشت، وزن متناسب، عدم استفاده از پله و استفاده از توالت فرنگي، حمل كردن وسايل طبق اصول ارگونومي است.

ظاهرياني اعلام كرد: در ۹۵ درصد موارد درمان ديسك كمر غير جراحي است و با اصلاح الگوي زندگي بهبود مي يابد.

وي افزود: پنج تا ۱۰ درصد از بيماران نيازمند عمل جراحي هستند و اين بيماران كساني هستند كه درد شديدي دارند و به درمان هاي دارويي جواب نمي دهند، دچار نقص عصبي پيشرونده هستند و نمي توانند روي نوك پا و پنجه پا بايستند و نيزاحتباس ادرار و مدفوع دارند.

وي افزود: كساني كه كانديد جراحي مي شوند بايد قبل از عمل بررسي هاي قلبي و در سنين بالاي ۴۰ سال حتما مشاوره بيهوشي صورت گيرد، تا از داشتن بيماري هاي زمينه اي مانند بيماري هاي ريوي اطلاع پيدا كرد، بعد از عمل  اين بيماران بايد ۲ تا ۳ ماه از كمربندهاي طبي استفاده كنند واز بلند كردن اجسام سنگين و خم و راست شدن به شدت پرهيز كنند و حتما پياده روي نيز انجام دهند.

وي ادامه داد: در اين بيماران چيزي به نام استراحت مطلق وجود ندارد و بايد حتما روزانه در فضاي منزل چندين قدم پياده روي كنند و به مدت دو هفته هر روز پانسمان بيمار تعويض شود؛ بعد از ۵تا ۷ روز پس از عمل جراحي اتصال لبه هاي پوستي صورت مي گيرد و بيمار مي تواند استحمام كند.

اين جراح مغز و اعصاب يادآور شد: براي ديسك كمر چندين نوع عمل جراحي وجود دارد كه شامل ليزر، آندوسكوپي و عمل جراحي باز است كه ليزر و آندوسكوپي به دليل اينكه ميزان عود آن بسيار بالا است به هيچ وجه توصيه نمي شود و بهترين راه براي اين بيماران عمل جراحي باز بوده و كمترين ميزان عود را داراست.

مقالات بيشتر:دفتر ازدواج تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۸:۳۷ توسط:onlinetabliq موضوع:

پليس: مامور انتظامي در جيرفت رفتار نامناسبي داشته است

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، كوروش احمديوسفي افزود: آبان امسال در پي وقوع نزاع و درگيري در يك مراسم عروسي در يكي از تالارهاي شهر جيرفت، پليس در محل حاضر شد و يكي از عوامل نزاع كه با چاقو اقدام به مجروح كردن فرد ديگري كرده […]

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، كوروش احمديوسفي افزود: آبان امسال در پي وقوع نزاع و درگيري در يك مراسم عروسي در يكي از تالارهاي شهر جيرفت، پليس در محل حاضر شد و يكي از عوامل نزاع كه با چاقو اقدام به مجروح كردن فرد ديگري كرده بود را دستگير كرد.

مقالات بيشتر:فينگر فود غرب تهران

اين مقام پليس تصريح كرد: در اين ماجرا، مامور انتظامي حين دستگيري و انتقال متهم به خودرو پليس، رفتار نامناسب و غيرقابل توجيهي داشته است كه با دستور ويژه فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت، برخورد قانوني لازم با وي صورت گرفته است.

احمديوسفي ادامه داد: در اين قضيه، افرادي نيز ضمن اقدام به فيلمبرداري همراه با الفاظ ركيك، اقدام به انتشار اين ويديو در فضاي مجازي كرده اند كه چنين اقدامي دور از شان مردم مومن و فرهيخته جيرفت است و با افراد خاطي برابر قانون رفتار خواهد شد.

توضيح درباره ويديو ديگر اين بار در سيرجان

به گزارش نصيرنيوز به نقل از ايرنا معاون اجتماعي پليس استان كرمان همچنين در مورد ويديو رفتار ماموران پاسگاه بلورد سيرجان با برخي شهروندان نيز توضيحي ارائه داده و گفته است: حدود سه ماه قبل ماموران پاسگاه بلورد سيرجان در اجراي حكم قضايي براي دستگيري ۲ متهم به علت تخريب لوله هاي آب و ضرب و جرح عوامل معدن همجوار، به روستاي تخت بنه مراجعه ولي متهمان ضمن استنكاف از اجراي حكم، اقدام به تحريك بستگان خود براي درگيري با ماموران مي كنند.

احمديوسفي تصريح كرد: در اين ماموريت، يكي از متهمان با سپر قرار دادن همسر خود و فحاشي به ماموران، سعي در ايجاد اخلال در اجراي حكم قضايي داشت ولي اين حربه ها كارساز نشده و  ماموران، متهمان را دستگير و به مرجع قضايي معرفي كردند.

اين مقام پليس تصريح كرد: اكنون پس از گذشت سه ماه از اين موضوع، افرادي با تقطيع و انتشار ويديو اين ماجرا در فضاي مجازي، ضمن مظلوم نمايي، با واژه هاي توهين آميز پليس را مخاطب قرار داده اند كه اين موضوع هم در دستور كار پليس است.

احمديوسفي ادامه داد: رفتار پليس در اين ماموريت بر اساس قانون بوده و برخوردي بين ماموران و زنان حاضر در صحنه به وجود نيامده و بر اساس يك ويديو بي كيفيت نمي شود قضاوت كرد.

مقالات ديگر:وكيل غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۵:۱۰ توسط:onlinetabliq موضوع: