onlinetabliq onlinetabliq .

onlinetabliq

سالن عقد و محضر عقد را چطور انتخاب كنيم؟

سالن عقد و محضر عقد را چطور انتخاب كنيم؟

سالن عقد شيك پونك

 

پايگاه خبري تحليلي مثلث آنلاين:
روز عقد و نامزدي يكي از مهم‌ترين و البته رويايي‌ترين روزهاي زندگي هر فردي است. زوج‌هاي مختلف دوست دارند اين روز را در كنار شريك زندگي خود و ميهماناني كه در شادي آن‌ها حضور يافته‌اند، به بهترين و خاص‌ترين شكل رقم بزنند. به همين دليل براي رسيدن چنين روزي استرس‌ها و دغدغه‌هاي بسياري دارند.‌ يكي از دغدغه‌هاي مهم اين زوج‌ها انتخاب بهترين سالن عقد و دفتر ازدواج است. شايد دليل استرس آن‌ها در انتخاب سالن و محضر عقد، عدم آشنايي با معيارهاي مهم در رزرو چنين مكان‌هايي براي برگزاري مراسم است. هرچند داشتن كمي استرس براي انتخاب و رزرو سالن عقد و تدارك تشريفات آن طبيعي است اما جاي نگراني نيست چون مي‌توان با كمي دقت و توجه و البته با صبر و حوصله به انتخاب ايده‌آلي در سالن و محضر عقد رسيد.

سوال هاي زشت مهران مديري از بازيگر معروف | حرف هاي مهران مديري برنامه دورهمي را بهم ريخت
سوال هاي زشت مهران مديري از بازيگر معروف | حرف هاي مهران مديري برنامه دورهمي را بهم ريخت
زندگي آپارتمان‌نشيني در حال حاضر به دليل مشكلاتي از قبيل كمبود فضاي كافي و رعايت حقوق همسايه‌ها امكان برگذاري مراسمات بزرگ را از خانواده‌ها گرفته است. به همين خاطر بيشتر مراسم از قبيل مراسم عقد در سالن‌هاي مخصوصي تحت عنوان سالن عقد برگزار مي‌شود. از آنجا كه عقد زوجين اولين مراسم رسمي آن‌ها براي شروع زندگي مشترك است، قطعا بزرگترهاي خانواده و فاميل نيز در مراسم عقد حضور دارند. به همين خاطر مهماني جنبه رسمي بودن به خود مي‌گيرد. از اين رو مراسم عقد بايد در يك فضاي مناسب با شأن مهمان‌ها و جو مهماني برگزار شود. براي برپايي يك مراسم ايده‌آل زوجين بايد از قبل برنامه‌ريزي دقيقي داشته باشند. آنها بايد سر فرصت و با حوصله به دنبال سالني باشند كه ضمن برخورداري از فضاي شيك و مجلل از قيمت مناسبي برخوردار باشد. براي اين منظور زوجها مي‌توانند به سراغ مراجع خدمات عروسي بروند و در انتخاب بهترين سالن عقد از تجربه و خدمات آن‌ها استفاده كنند. به هر حال كسب تجربه به هر طريقي در اين زمينه كارساز خواهد بود.

نكات مهم در انتخاب سالن عقد و محضر


اگر در كنار تمام تجربه‌هايي كه براي پيدا كردن بهترين سالن عقد استفاده مي‌كنيد، به نكاتي كه در زير شرح مي‌دهيم، توجه كنيد قطعا مي‌توانيد روز عقد خود را به خاص‌ترين روز زندگي‌تان تبديل كنيد.

سفره عقد: سفره عقد در دفتر ازدواج در مركز توجه همگان قرار دارد. ضمن اين كه شما بايد خاص‌ترين عكس‌ها را در اين قسمت از سالن ثبت كنيد. بنابراين المان‌هاي تشكيل‌دهنده سفره عقد و نوع چيدمان و تركيب آن‌ها در سفره، هارموني بين سفره عقد و تم سالن، رنگ‌ها و فاكتورهاي خاص ديگري كه جلوه بصري جذابي به سفره مي‌بخشند، در زيبايي و كيفيت سفره عقد تأثير زيادي دارند. برخي ازسالن‌هاي عقد تمركز خود را بر روي فضاي سالن و زيباسازي آن مي‌گذارند و كمتر به ديزاين سفره عقد اهميت مي‌دهند. در مقابل در برخي از سالن‌ها اين امكان براي زوجين وجود دارد كه دكوراسيون و ديزاين سفره را باب ميل خود چيدمان كنند.
دكوراسيون سالن عقد: دكوراسيون داخلي سالن و محضر عقد اهميت بسياري در انتخاب آن دارد. علاوه بر آن جايگاه عروس و داماد و نحوه ديزاين آن نيز به‌عنوان نقطه مركزي و رأس توجه مهمان‌ها در سالن بسيار حائز اهميت است.
8

جذابترين ها
مابه التفاوت حقوق بازنشستگان چقدر است ؟ | واريزي جديد براي بازنشستگان
سحر قريشي به ايران برگشت
هشدار جدي| بمب ساعتي خطرناك در تهران فعال شد
مساحت و ظرفيت سالن: قبل از اين كه به رزرو سالن براي عقد بپردازيد، تعداد مهمانان خود را مشخص كنيد. به اين ترتيب مي‌توانيد فضايي را متناسب با تعداد مهمانان خود انتخاب كنيد. از طرفي در صرف هزينه‌هاي مربوط به سالن نيز افراط نمي‌شود. اگر سالن انتخابي شما فضاي كافي براي حضور مهمان‌هاي‌تان را نداشته باشد، ميزباني از آن‌ها سخت خواهد شد، در مقابل اگر فضاي سالن بيش از اندازه نياز باشد، مهمان‌ها در آن پراكنده شده و جو صميمي مهماني از بين مي‌رود‌. فيلمبرداري از مراسم نيز زيبا نخواهد شد. اگر در شرايط كنوني كه با ويروس كرونا درگير هستيم و شما نيز نگران سلامتي مهمانان خود مي‌باشيد، بهتر است به جاي انتخاب يك سالن بزرگ از سالن عقد فضاي باز استفاده كنيد. برگزاري مراسم در فضاي باز در فصل گرما لذت و جذابيت بسياري دارد.
برخورد مديريت سالن عقد: ممكن است اين مورد چندان برايتان اهميت نداشته باشد، اما به اين نكته فكر كنيد كه يك برخورد نادرست از مديريت سالن و محضر عقد نسبت به خود شما يا مهمان‌ها مي‌تواند تمام احساس خوش را از بين ببرد.‌ سالن‌هاي عقد يا هر سالن ديگري معمولا قوانين خاص خود را دارند و توجه به اين قوانين از وظايف شما است اما به هرحال در جمعي كه ممكن است ناخودگاه ازدحام و شلوغي ايجاد شود، گاهي ممكن است اتفاقاتي نظير شستن ظروف، به هم‌ريختگي يا هر چيز ديگري رخ دهد. در اين شرايط برخورد مناسب مديريت سالن بسيار جلب توجه مي‌كند. شما مي‌توانيد هنگام رزرو سالن و در اولين برخورد، شخصيت مدير سالن را بسنحيد.
عاقد: عاقد فرد امين و درستكاري است كه خطبه عقد را بين زوجين جاري مي‌كند. لحظه جاري شدن عقد شيرين‌ترين و البته پراسترس‌ترين لحظه زندگي زوجين است كه اگر عاقد خوش‌اخلاق، شوخ طبع و خوش‌برخورد باشد، مي‌تواند استرس را از زوجين دور كرده و شيريني لحظه زيباي عقد آن‌ها را چند برابر كند.
نوع خدمات و هزينه سالن عقد : در سالن عقد خدمات مختلفي از جمله پذيرايي، استقبال از مهمانان و عروس و داماد به شكل‌هاي مختلف در ورودي سالن، موسيقي و غيره ارائه مي‌شود. شما مي‌توانيد متناسب با هزينه‌اي كه در اختيار داريد، از خدمات سالن استفاده كنيد.
بهترين مرجع خدمات عقد و عروسي

مواردي كه ذكر شد نكات مهم در انتخاب بهترين سالن و محضر عقد هستند. توجه به اين نكات به انتخاب بهتر شما كمك مي‌كند. در اين بين اگر يك مرجع معتبر و مطمئن تيز در اختيار داشته باشيد، سريع‌تر به هدف مورد تظر خود يعني انتخاب زيباترين و مناسب‌ترين سالن مي‌رسيد. سايت سوربان به‌عنوان برترين مرجع خدمات عروسي راه اندازي شده و اطلاعات بسيار كامل و جامعي را در حوزه خدمات مربوط به عقد و عروسي به عروس و دامادها ارائه مي‌دهد. سوربان در تلاش است تا با ارائه اطلاعات مفيد به زوج‌هاي جوان كمك كند تا انتخاب آساني داشته باشند. شما نيز مي‌توانيد

قاليشويي در سراج

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۰۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد چيست؟

اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد چيست؟

 

دفتر ازدواج شمال تهران

نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، بدين صورت است كه زوجه، ابتدا بايد به دفتر ازدواج محل وقوع عقد، مراجعه كرده و فرم مطالبه مهريه از طريق اجراييات ثبت را پر نمايد.
اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد چيست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ميزان، مهريه، از جمله حقوق مالي زنان است و سنتي است كه در كشور‌هاي اسلامي و برخي كشور‌هاي غير اسلامي، اجرا مي‌شود. وقوع عقد موقت، بدون تعيين ميزان مهريه عقد موقت، سبب بطلان عقد نكاح بوده؛ اما بر خلاف عقد موقت، عدم تعيين مهريه در عقد دايم، موجب بطلان عقد نمي‌گردد و زوجين، بعد از عقد نيز امكان مشخص نمودن مهريه را دارند.

به محض وقوع عقد نكاح، زوجه، مالك تمام مهريه شده و حق مطالبه يا هر گونه دخل و تصرف در آن را دارد.

اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد يا در طول زندگي مشترك، يكي از راه‌هاي مطالبه و دريافت مهريه، از جانب زنان است.

جهت مطالبه مهريه از طريق اجرا گذاشتن آن، حتما بايد، مطابق نحوه و مراحل قانوني، اقدام نمود تا به نتيجه رسيد.

آيا امكان اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد وجود دارد؟

مهريه، از جمله حقوق مالي زنان بوده و داراي انواع مختلفي است.

به مجرد وقوع عقد نكاح دايم يا منقطع، مهريه، به ملكيت زن درآمده و او، حق مطالبه يا هر گونه دخل و تصرف در آن را دارد و هيچ چيز، نمي‌تواند مانع از اجراي اين حق بشود.

يكي از راه‌هاي مطالبه مهريه و دخل و تصرف در آن، مطالبه مهريه، از طريق اجرا گذاشتن آن است.

مطابق ماده ۱۰۸۲ قانون مدني، “به مجرد عقد، زن، مالك مهر مي‌شود و مي‌تواند، هر نوع تصرفي كه بخواهد، در آن بنمايد”.

بنابراين، در پاسخ به اين پرسش كه آيا امكان اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد نيز، وجود دارد يا خير، بايد گفت: مستفاد از ماده ۱۰۸۲ قانون مدني، زوجه يا نماينده قانوني او، به محض وقوع عقد نكاح دايم يا منقطع، مي‌توانند، با طي كردن نحوه و مراحل قانوني اجرا گذاشتن مهريه، اقدام به اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد نمايند.

آثار و عواقب اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، متوجه مرد خواهد بود و او را ملزم به پرداخت مي‌نمايد.

نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد

در خصوص نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، بايد گفت: هيچ تفاوتي بين نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد با نحوه و مراحل ساير دوران ها، نظير هنگام طلاق يا در طول زندگي مشترك نيست. نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، همانند باقي مراحل زندگي مشترك، مطابق مراحل زير است:

در اولين مرحله از نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، زوجه، بايد به دفتر ازدواج محل وقوع عقد، مراجعه كرده و با پر كردن فرم مطالبه مهريه، اقدام به اجرا گذاشتن مهريه دوران عقد، از طريق اجراييات ثبت نمايد. در اين روش، زن مي‌تواند، پس از استعلامات چهارگانه اجراييات ثبت، از راهور، مخابرات، اداره ثبت املاك، بانك‌ها و شركت سپرده گذاري توسعه مركزي، اقدام به توقيف اموال مرد و وصول مهريه خود، از طريق فروش آن‌ها در مزايده نمايد.

اين روش، بهترين راه، براي اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد بوده و آثار و عواقب آن، توقيف و فروش اموال مرد، در مزايده است.

دومين مرحله از نحوه و مراحل اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، مراجعه به دفاتر خدمات الكترونيك قضايي و ارايه دادخواست مطالبه مهريه است.

چنانچه زوج، در استعلامات ثبتي، هيچ دارايي با سند رسمي نداشت يا دارايي او، كفاف مهريه را ندهد، زوجه مي‌تواند، از اين طريق، اقدام به اجرا گذاشتن مهريه دوران عقد خود نمايد.

اين روش، گرچه بهترين راه وصول مهريه نيست، اما، راهي جهت رسيدن به حق و حقوق قانوني زنان است.

آثار و عواقب اين نحوه به اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، مي‌تواند، صدور حكم جلب زوج يا قسط بندي مهريه، در صورت پذيرش اعسار وي باشد.

بهترين راه اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد

مطالبه مهريه از طريق ثبت، به علت‌هاي زير، يكي از بهترين راه ها، جهت وصول مهريه، در اين دوران است:

سرعت در وصول دسترسي مستقيم به اموال، جهت تبديل آن‌ها به پول، از طريق فروش اموال در مزايده
توقيف اموال و جلوگيري از فروش آن‌ها به جهت فرار از دين، بدون نياز به حكم دادگاهي البته، اين روش، معايبي نيز دارد؛ هنگام اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد از طريق اجراييات ثبت، ثبت، طي دو مرحله، به زوج، اخطار مي‌فرستند و بنابراين، زوج، از خطر توقيف اموالش، مطلع مي‌شود و ممكن است در اين اثنا، اقدام به انتقال اموال خود كند.

البته در اين صورت، زوجه حق مطرح نمودن دعواي فروش يا انتقال مال به قصد فرار از دين را دارد و بسته به نظر قاضي، ممكن است كه مرد، به فرار از دين محكوم شود.

آثار و عواقب اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد

بسته به نحوه مطالبه و اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، اين آثار عبارتند از:

امكان مسدود شدن حساب‌هاي بانكي و توقيف اموال مرد؛ چنانچه زن، از طريق اجراييات ثبت، اقدام نمايد، مي‌تواند حساب‌هاي بانكي مرد را مسدود كرده، همچنين، چنانچه زوجه، حكم قطعي دادگاه، در خصوص پرداخت مهريه از جانب مرد را داشته باشد و مرد، از پرداخت، استنكاف نمايد، مسدود كردن حساب‌هاي زوج، از طريق اجراي احكام، ممكن و ميسر است.

امكان فروش اموال مرد در مزايده؛ هنگامي كه زوجه، اقدام به اجرا گذاشتن مهريه در دوران عقد، از طريق ثبت مي‌نمايد يا به موجب حكم قطعي دادگاه، مرد را محكوم به پرداخت مهريه مي‌كند، اما، زوج، از پرداخت بدهي خود، خودداري مي‌نمايد، زن مي‌تواند، اموال رسمي مرد را، از طريق ثبت يا معرفي به دادگاه، با استفاده از قرار تامين خواسته، توقيف كند و چنانچه مرد، همچنان، اقدام به پرداخت بدهي خود ننمود، زوجه، مي‌تواند، مهريه خود را از ماحصل فروش اموال، در مزايده، وصول نمايد.

امكان صدور حكم جلب مرد، در صورت عدم پرداخت مهريه، پس از صدور حكم قطعي؛ چنانچه زن، حكم قطعي محكوميت مرد، به پرداخت مهريه را داشته باشد، ولي مرد، از پرداخت خودداري نمايد و يا با وجود قسط بندي مهريه، در موعد مقرر، اقدام به پرداخت اقساط ننمايد، زن، مي‌تواند با مراجعه به اجراي احكام، تقاضاي صدور حكم جلب مرد را داشته باشد.

قاليشويي اتوبان باقري

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۴:۱۳ توسط:onlinetabliq موضوع:

راه‌اندازي اولين مركز مشاوره تلفني پرديس مهر شهرداري شيراز

راه‌اندازي اولين مركز مشاوره تلفني پرديس مهر شهرداري شيراز

مركز مشاوره كودك و نوجوان آرياشهر

باشگاه خبرنگاران جوان

اولين مركز مشاوره تلفني به همت اداره سلامت خانواده معاونت اجتماعي در حوزه‌هاي فردي، خانوادگي، ازدواج، تحصيلي، تربيتي و كودك راه اندازي شد.
معاون سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز گفت: مراكز مشاوره با هدف كاهش آسيب‌هاي اجتماعي و ايجاد دسترسي آسان براي عموم شهروندان به خدمات مشاوره‌اي تخصصي به وجود آمده اند و در راستاي ايجاد سلامت روان فردي و خاتوادگي تلاش مي‌كنند.

مصطفي مشفقيان گفت: فلسفه وجودي ايجاد مشاوره توسط شهرداري، گسترش عدالت در دسترسي به خدمات تخصصي روانشناسي است كه برخي افراد براي دريافت مشاوره احساس نياز مي‌كنند، اما از نظر مالي توان پرداخت هزينه‌ها را ندارند و به همين دليل مراجعات خود را به تعويق انداخته يا از دريافت خدمات صرف نظر مي‌كنند كه اين امر براي سلامت رواني جامعه تبعات فراوان دارد.

او گفت: تمام خدمات مشاوره‌اي سازمان فرهنگي چه به صورت حضوري و يا تلفني به صورت رايگان در اختيار عموم قرار مي‌گيرد و مشاوره روانشناسي تلفني، امروزه در ميان مردم طرفداران زيادي پيدا كرده است، زيرا باعث شده تا با صرف هزينه بسيار كم، با بهترين متخصصان ارتباط برقرار كرده و براي رفع مشكلات روانشناختي خود كمك بگيرند.

معاون شهردار شيراز گفت: در برخي موارد شهروندان نسبت به طرح مشكل به صورت حضوري دچار معذوراتي هستند و نمي‌توانند برخي مسائل را به سادگي و بدون پنهان كاري مطرح كنند، اما در مشاوره تلفني به دليل ناشناس بودن و عدم رو در رو بودن، مي‌توانند به راحتي صحبت كرده و از خدمات مشاوره‌اي صحيح و به هنگام برخوردار شوند.

او گفت: از سوي ديگر طبق بررسي‌ها و نتايج تحقيقات، افرادي كه پس از يك رويداد مثل اختلافات شديد، تمايل به خودكشي، صدمه ديدگي، تعارض با جامعه، مورد تعدي واقع شدن و.. بتواتنند قبل از گذشت ۲۴ ساعت از خدمات مشاوره‌اي تخصصي برخوردار شوند بار رواني حاصل از حادثه در آن‌ها به شدت كاسته شده و از اقدامات عجولانه و غير قابل جبران پيشگيري مي‌شود.

معاون سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي گفت: در مركز مشاوره پرديس مهر، مشاوران حوزه‌هاي مذكور و روانشناسان از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ۳ بعد از ظهر پاسخگوي تماس‌هاي تلفني شهروندان در اين زمينه مي‌باشند؛ و ما در نظر داريم در بلند مدت با بهبود زيرساخت‌ها بتوانيم ساعات ارائه خدمات را تا بيست و چهارساعت در شبانه روز افزايش دهيم.

لازم به ذكر است كه در تمام جهان، مشاوره تلفني روانشناسي و يا روانشناختي يك روش كارآمد، ارزان و پيشرفته براي همه افراد جامعه است.

قاليشويي منطقه 3

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۸:۵۷ توسط:onlinetabliq موضوع:

ترانه را با حُقه‌بازي به خوانندگان گمنام مي‌فروشند

گفت‌وگو با بهنام مظاهري، كارشناس موزيك

ترانه را با حُقه‌بازي به خوانندگان گمنام مي‌فروشند

آموزشگاه سنتور غرب تهران

شهروند

چرا هيچ تعرفه‌اي درباره قيمت ترانه وجود ندارد؟
اساسا وجود نداشتن آن طبيعي است، چون بعضي كالاها يا خدمات در بازار هنر، تعرفه‌پذير نيست. اما خب تفاوت‌هاي قيمت است كه ماركت ايران را عجيب مي‌كند. مثلا زماني مي‌بينيد ترانه‌سرايي در سطح متوسط يا حتي خوب، رقمي مي‌گيرد كه در سطح او نيست يا برعكس. اينجاست كه تناقض‌ها به وجود مي‌آيد.
خب چرا اين اتفاق مي‌افتد؟
به خاطر اينكه اين ماركت در ايران حرفه‌اي نيست. در بعضي كشورهاي ديگر هم تعرفه‌اي وجود ندارد، اما خود ماركت قوانين نانوشته‌اي را رعايت مي‌كند كه در ايران اين‌طور نيست، يعني هر كسي از خواننده، نوازنده، شاعر و ترانه‌سرا يك‌جور عمل مي‌كند.
در همين بازار آشفته به هر حال قيمت‌هاي حداقل و حداكثري وجود دارد. مي‌شود درباره حدود قيمت‌ها بگوييد؟
فرض كنيد كارهاي سطح پايين را شايد با ٤٠٠هزار تومان هم بشود خريد. در عين حال كه ممكن است بيشتر از اينها اعلام شود. مثلا به شكل رسمي شما مي‌شنويد كه حداقل قيمت يك‌ميليون تومان است. در واقع مي‌گويند ترانه‌سرا كمتر از يك‌ميليون تومان نمي‌گيرد. هر چقدر هم كه ترانه‌سرا معروف‌تر باشد، قيمت بالاتر مي‌رود.
تا كجا بالاتر مي‌رود؟ چه قيمتي؟
ببينيد؛ چون ساختن موزيك ما، سيستم و سازوكار مالي مشخصي ندارد، نمي‌شود گفت تا كجا. مثلا فردي را مي‌بينيد كه مي‌خواهد خواننده شود، از يك خانواده ثروتمندي هم هست و بابت هزينه‌كردن مشكلي ندارد. شايد چنين فردي براي يك ترانه ٢٠٠ميليون يا ٣٠٠ميليون تومان هم خرج كند. طرف مثلا سرمايه‌دار است، مي‌آيد آهنگي هم مي‌خواند و چون نمي‌داند در اين ماركت چه خبر است و قيمت‌ها چگونه است، به اصطلاح خودمان گوشش را مي‌برند! نمونه‌هايش را هم زياد داشته‌ايم؛ خواننده‌هايي بوده‌اند كه آمده‌اند و وسع مالي خوبي هم داشته‌اند، يكي دو آلبوم هم داده‌اند، بعد تازه متوجه شده‌اند چقدر اضافه‌تر از عرف رايج، خرج كرده‌اند! درحالي‌كه مي‌توانستند با قيمت بسيار پايين‌تري كار را جمع كنند.
چه ترفندهايي در اين بازار پياده مي‌كنند كه گاهي قيمت يك ترانه تا اين حد بالا مي‌رود؟
من درباره بازار پاپ صحبت مي‌كنم و بازار سنتي و حوزه‌هاي ديگر را نمي‌دانم. اما قصه از اين قرار است كه ده پانزده تيم هستند كه اعضاي آن با هم رفيق‌اند؛ اعضايي متشكل از چهار پنج ترانه‌سرا، دو سه تنظيم‌كننده، سه چهار آهنگساز و غيره. اينها چه مي‌كنند؟ كارها را بين خودشان پاس‌كاري مي‌كنند. مثلا كاري مي‌گيرند يا پروژه‌اي را براي تلويزيون مي‌گيرند و بين تيم‌هاي خودشان پخش‌مي‌كنند. مثلا تنظيم‌كننده سفارش كار گرفته، آن را بين ترانه‌سراهاي خودش پخش مي‌كند. اين گروه‌هايي كه گفتم مثلا ده پانزده تايي در ايران هستند، گاهي هم حقه‌هايي پياده مي‌كنند. به چه شكل؟ كاري را اتود مي‌زنند، مي‌فرستند براي يك خواننده معروف. آن خواننده معروف هم اتود خودش را مي‌زند و براي‌شان مي‌فرستد. حتي به فرض مي‌گويد كه من خوشم نيامد و نمي‌خواهم آن را بخوانم. اما اينها اتود آن خواننده معروف را (با اينكه حتي خوشش نيامده و صرفا اتود زده) پيش خودشان نگه مي‌دارند. بعد وقتي خواننده‌اي گمنام يا تازه‌كار مي‌آيد، آن اتود را جلوي او پلي كرده و طوري وانمود مي‌كنند كه ترانه را قرار است يك خواننده معروف بخواند! در واقع با اين كارها آتش معامله را گرم مي‌كنند. طبيعتا آن خواننده گمنام هم تهييج مي‌شود كه اين كار را حتما بگيرد و به اين ترتيب قيمت بالا مي‌رود. در واقع اصلا قرار نيست آن ترانه با آن صداي معروف منتشر شود و صرفا يك اتود بوده، اما اينها طوري وانمود مي‌كنند كه قرار است چنين اتفاقي بيفتد تا بازار خودشان را گرم كنند و بتوانند ترانه يا آهنگ را به بالاترين قيمت به مشتري بفروشند. گاهي هم پيش آمده خواننده‌اي مي‌خواهد كاري بيرون بدهد و يك سوژه دارد، ولي چون خودش ترانه‌سرا نيست، صرفا سوژه مي‌دهد.
به چه شكل؟
مثلا مي‌گويد راجع به فلان موضوع ترانه مي‌خواهم. من علنا تجربه‌اش را دارم. طرف آمد و گفت كه من يك كار مي‌خواهم بسازم و آلبومي بدهم كه اسم آلبومم متفاوت باشد. بعد گفت ترانه‌اي هم مي‌خواهم كه در آن فلان كلمه باشد! يعني شما حساب كنيد چطور دارند سفارش مي‌دهند! در واقع طرف از يك دكمه مي‌خواهد كت دربياورد! يك كلمه فقط دارد كه مي‌خواهد با آن آلبوم بيرون‌بدهد! البته اين موضوعي كه گفتم براي ترانه‌سراهاي معروف اتفاق نمي‌افتد، چون ترانه‌سراهاي معروف عموما سفارش‌هاي اين‌شكلي نمي‌گيرند. ترانه‌سراي معروف مي‌گويد من ترانه‌ام را داده‌ام و قابل تغيير نيست؛ هميني هست كه هست. اما بين ترانه‌سراهاي گمنام ممكن است چنين اتفاقي بيفتد كه از اين سفارش‌ها هم به آنها بدهند!

قاليشويي تهرانپارس

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۲:۴۶ توسط:onlinetabliq موضوع:

پول بدهيد؛ روش تقلب در كنكور را يادتان مي‌دهيم

دانش بنيانپول بدهيد؛ روش تقلب در كنكور را يادتان مي‌دهيم

اقتصاد ايران: درآمدزايي از كنكور به شكل‌هاي تازه‌تري انجام مي‌گيرد به طوريكه برخي كانال‌هاي تلگرامي با دريافت مبلغي روش‌هاي تقلب در كنكور را آموزش مي‌دهند.

گروه دانشگاه خبرگزاري فارس؛ «كنكور» در كشور ما به مقوله‌اي تبديل شده كه هر شخصي به نحوي با آن درگير است، اهميت قبولي در كنكور براي جوانان به حدي است كه برخي از اين احساسات داوطلبان كنكور سواستفاده كرده و به درآمدزايي در اين زمينه مي‌پردازند.

به تازگي نيز برخي كانال‌هاي تلگرامي ادعاي فروش سوالات كنكور را دارند يا آموزش نحوه تقلب را انجام مي‌دهند به اين شكل كه داوطلبان مبلغي كه كم هم نيست را به حساب صاحبان اين كانال‌ها واريز مي‌كنند و در انتظار دريافت سوالاتي كه مي‌گويند سوالات كنكور است مي‌مانند.

البته كه سوالات كنكور تا روز آزمون سراسري در قرنطينه است و حتي رئيس سازمان سنجش هم از آن خبر ندارد، اما از اين موضوع كه بگذريم بحث جديد اين است كه برخي با راه‌اندازي كانال‌هايي در شبكه‌هاي مجازي سعي در آموزش نحوه تقلب در كنكور به داوطلبان دارند.

مقالات بيشتر:آموزشگاه پيانو غرب تهران

در يكي از اين كانال‌ها كه امكان گرفتن عكس از پست‌هاي آن و ارسال پست‌ها نيز وجود ندارد، روش‌هاي جاسازي وسايل را به داوطلبان آموزش داده و از داوطلبان خواسته كه وسايل تقلب‌شان مانند هندزفري را در كفش، كمربند يا جامدادي خود قرار دهند.

همچنين اين كانال به مبتدي ترين روش درباره عبور از گيت ورودي محل آزمون با همراه داشتن وسايل غيرمجاز صحبت مي‌كند به طوريكه قديمي‌ترين گيت‌ها هم مي‌توانند اين مسأله را تشخيص دهند.

جالب اينجاست كه اين كانال مدعي است كه افراد براي تقلب بايد وسايل خاصي را تهيه كنند و ليستي از وسايل را اعلام كرده و اين نوع وسايل را هم به فروش مي‌رساند و داوطلبان بايد با صرف هزينه هنگفت اين وسايل را بخرند.

از انواع وسايلي كه در اين كانال به فروش مي‌رسد، گوشي كوچك بندانگشتي، خودكار هندزفري دار، ساعت هوشمند، پاك كن مخصوص، هندزفري نامرئي و هندزفري بلوتوثي است كه به صورت ميليوني فروخته مي‌شود.

* نحوه برخورد با متخلفان كنكور

البته سازمان سنجش هم بيكار نيست و در اين زمينه راهكارهايي از جمله بازرسي بدني را در دستور كار دارد، اما در صورت ارتكاب جرم نيز براي متخلفان برخورد قانوني در نظر گرفته شده است.

ارتكاب هرگونه عملي كه موجب بي‌نظمي در برگزاري آزمون شود يا همراه داشتن هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه‌هاي حافظه‌دار، يكي از تخلفات كنكور است.

ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون داوطلب را از نظر علمي خدشه دار سازد مانند ارائه مدرك يا گواهي مجعول يا تصوير گواهي مجعول براي شركت در آزمون، تباني با داوطلبان، افراد خارج از حوزه امتحاني يا دست‌اندركاران آزمون از قبيل عوامل اجرايي و طراحان سوال براي تخلف در آزمون، ثبت‌نام در آزمون با هويت مجعول يا شركت در جلسه آزمون به جاي داوطلب اصلي، شامل برخورد قانوني مي‌شود.

 

دسترسي غيرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان يا استفاده غير مجاز از آنها و هرگونه تغيير غيرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌هاي داوطلبان يا ساير مدارك و دفاتر مربوط به آزمون شامل برخورد قاطع است.

افشاي سوالات آزمون يا تلاش در راستاي دستيابي و افشاي آن همچنين شركت و معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون به هر نحو، يكي ديگر از موارد تخلف محسوب مي‌شود.

خريد و فروش سوالات و پاسخ‌هاي آزمون يا شركت و معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون اعم از اينكه سوالات يا پاسخ آنها واقعي يا غيرواقعي باشد.

در اين زمينه، هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات، صلاحيت صدور حكم به مجازات‌ها را به صورت جريمه نقدي و محروميت‌هاي كنكوري دارد.

رئيس سازمان سنجش آموزش كشور در مورد عضويت داوطلبان در برخي گروه‌هاي فضاي مجازي كه در پي تخلف و تقلب در آزمون‌ها هستند، هشدار داد.

عبدالرسول پورعباس رئيس سازمان سنجش نيز در اين زمينه گفته است: داوطلبان و والدين گرامي آنها بايد در مورد عضويت در برخي گروه‌ها و شبكه‌ها در فضاي مجازي دقت لازم را داشته باشند چرا كه عضويت و همكاري با برخي از اين گروه‌ها كه به دنبال  برنامه‌ريزي براي  تقلب و تخلف در آزمون‌ها هستند،  به محروميت از آزمون مي‌انجامد.

به گفته وي، دستگاه‌هاي امنيتي همچون پليس فتا در اين زمينه پيگيري لازم را دارند.

درباره تخلف در كنكور با داوطلبان كنكور نيز صحبت كرديم، يكي از داوطلبان كنكور تخلف را در آزمون را خارج از عدالت دانسته و گفت: كنكور براي جوانان كشور ما از اهميت بالايي برخوردار است و حتي يك تست هم مي‌تواند سرنوشت يك جوان را تغيير دهد بنابراين اگر تخلفي در كنكور صورت بگيرد خارج از عدالت و حق‌الناس است.

داوطلب ديگري با بيان اينكه مسوولان بايد به موضوع كانال‌هاي تلگرامي فروش سوالات كنكور و آموزش تقلب به داوطلبان رسيدگي كنند، گفت: ما از مسوولان تقاضا داريم در زمينه تخلفات كنكوري پيگيري لازم را داشته باشند چرا كه يك سال زندگي جوانان در كنكور منتهي مي‌شود و بروز تخلف سبب دلسرد شدن داوطلبان خواهد شد.

مقالات ديگر:وكيل پايه يك دادگستري غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۴:۴۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

موسيقي در جامعه ما متولي ندارد / خط قرمزهاي ارشاد مانع خلاقيت هنرمندان

حياتي در گفت‌وگو با ايسكانيوز:
موسيقي در جامعه ما متولي ندارد / خط قرمزهاي ارشاد مانع خلاقيت هنرمندان

 

آموزشگاه تار غرب تهران

مدرس موسيقي و آهنگساز گفت: خط قرمزهايي كه ارشاد جلوي پاي هنرمندان مي‌گذارد موجب از بين رفتن خلاقيت آنان مي‌شود و نمي‌توان انتظار ارائه كارهاي خوب را از آنان داشت.

 

ابوالفضل حياتي، مدرس موسيقي و آهنگساز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگي ايسكانيوز درباره علت گرايش جوانان به موسيقي‌هاي نابهنجار اظهار كرد: يكي از دلايل مهمي كه مي‌توان در اين زمينه به آن اشاره كرد اين است كه ما ذائقه شنونده‌هايمان را از بين برده‌ايم.

 

وي افزود: وقتي كار ارزشمندي ساخته مي‌شود و مخاطب نداشته باشد، هنرمند نيز مجبور مي‌شود كه سطح كيفي كارش را پايين بياورد كه نتيجه‌اش مي‌شود روندي كه در حال حاضر به آن دچار شده‌ايم.

 

حياتي ادامه داد: وقتي جوانان از لحاظ اقتصادي و اجتماعي در يك خفقان به سر مي‌برند اين موضوع برايشان تبديل به يك عقده مي‌شود و در نتيجه عصيان‌گر مي‌شوند و تمايلي به فكر كردن ندارند و هر چه به خوردشان دهند مي‌پذيرند.

بيشتر بخوانيد:

تنزل جايگاه موسيقي محلي در ايران / لازم است تعداد جشنواره‌هاي موسيقي افزايش يابد
مدرس موسيقي گفت: يكي ديگر از دلايلي كه مي‌توان در اين زمينه به آن اشاره كرد اين است كه متاسفانه در منظر مديران و مسئولان كشور، فرهنگ آخرين موضوعي است كه مهم به نظر مي‌رسد و چندان براي آن ارزش قائل نيستند.

وي همچنين با اشاره به خط قرمزهاي ارشاد عنوان كرد: خط قرمزهايي كه اين سازمان جلوي پاي هنرمندان مي‌گذارد موجب از بين رفتن خلاقيت آنان مي‌شود و نمي‌توان انتظار ارائه كارهاي خوب را از آنان داشت.

 

حياتي افزود: البته مشكل ديگري كه در اين بين بر همه اين مسائل دامن زده است همه‌گيري كروناست كه البته اين بيماري در همه كشورها باعث به وجود آمدن مشكلاتي شد اما اين مشكلات در كشور ما به گونه‌اي ديگر بود.

 

مدرس موسيقي گفت: كرونا در ايران باعث شد تا بسياري از برنامه‌ها به صورت آنلاين برگزار شود، اما وقتي موسيقي متولي نداشته باشد اين موضوع به شكلي آسيب‌رسان ادامه پيدا مي‌كند چرا كه وقتي كسي نيست تا تعريف و ملاكي براي كيفيت تعيين كند هر كسي مي‌تواند داعيه استاد بودن داشته باشد.

وي با اشاره به اين موضوع گفت: طي اتفاقاتي كه در اين دو سه سال اخير افتاد هركسي براي خود در اينستاگرام صفحه‌اي ايجاد كرد و داعيه معلم شدن داشت، همين مسئله موجب شد كه چارچوب و اسلوبي كه بايد ادامه پيدا مي‌كرد به هم بخورد و قوانين خراب شود.

حياتي در پايان تاكيد كرد: موسيقي در كشور ما به شدت به هم ريخته است و باندبازي در آن موج مي‌زند و انگار اين عرصه تنها در دستان يك عده خاص مي‌چرخد كه اميدوارم اين روند هر چه سريع‌تر درست شود

قاليشويي پيروزي

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۲۰ توسط:onlinetabliq موضوع:

پيشينه شيشه‌

پيشينه شيشه‌

شيشه بري

ويكي بديا

نخستين شيشه‌اي كه پديد آمده همان شيشه‌هايي بوده كه در طبيعت به ويژه در منطقه‌هاي آتشفشاني به وجود آمده‌است. شيشهٔ ابسيدين احتمالاً توسط مردمان دوران سنگي استفاده مي‌شده و به دليل محدوديت منابع آن و نيازي كه به ابزارهاي بُرنده وجود داشته، به گستردگي در سراسر جهان آن روزگار، داد و ستد مي‌شده‌است. به هر روي، باستان شناسان بر اين باورند كه احتمالاً نخستين شيشه در ناحيهٔ ساحلي سوريهٔ امروز، ميان‌رودان يا مصر باستان ساخته شده‌است.[۴] شيشه در حدود ۳۶۰۰ سال پيش از ميلاد در مصر ساخته شده‌است.[۵] شيشه‌هاي كهن نور را از خود عبور نمي‌دادند و به علت نا خالصي‌هاي موجود در آن‌ها، رنگي به نظر مي‌رسيدند. كهن‌ترين شيشه‌اي كه تاكنون پيدا شده، خرمُهره‌اي مربوط به نيمهٔ هزارهٔ سوم پيش از ميلاد است و احتمالاً به صورت تصادفي در هنگام فلزكاري (سرباره) يا ساختن سفال، پديد آمده‌است.[۶]


شيشه به عنوان يك ابزار تجملاتي باقي‌ماند و فروپاشي‌ها و رويدادهايي كه در پايان عصر برنز رخ داد باعث توقف گسترش شيشه شد. گسترش بومي روش‌هاي ساخت شيشه در آسياي جنوبي در حدود ۱۷۳۰ پيش از ميلاد آغاز شد.[۷] در چين باستان ساخت شيشه نسبت به سراميك و فلز احتمالاً آغاز ديرتري داشته است. در امپراتوري روم، ابزارهاي شيشه‌اي در منطقه‌هاي مسكوني، صنعتي و مراسم خاكسپاري پيدا شده‌است.


ديوار شيشه اي
شيشه به صورت گسترده در قرون وسطي كاربرد داشته‌است. از سدهٔ ۱۰ اُم به اين سو، شيشه به صورت رنگي در معماري اسلامي جايگاه ويژه‌اي يافت و سپس در كليساهاي معمولي و جامع مورد استفاده قرار گرفت. كليساي سن-دني و كليساي جامع شارتر دو نمونهٔ شناخته شدهٔ اين كاربرد است. تا سدهٔ ۱۴ ام ميلادي معماران به استفاده از شيشه‌هاي رنگي براي ساختمان‌ها روي آوردند مانند بناي سن-شپل در پاريس (۱۲۰۳ تا ۱۲۴۸)[۸] با آغاز رنسانس و دگرگوني معماري كاربرد شيشه‌هاي رنگي بزرگ، كم شد و كاربرد آن در خانه‌هاي مردمي بيشتر شد. با پيشرفت دانش و فن، اين شيشه‌ها ارزان‌تر شدند و كاربرد آن‌ها همگاني تر و البته امكان توليد ارزان آن‌ها در قالب‌هاي بزرگ فراهم شده بود. در سدهٔ ۱۹ ام ميلادي و همراه با معماري گوتيك نوين، نگاه تازه‌اي به شيشه‌هاي رنگي شد.

 

در سدهٔ ۲۰ ميلادي گونه‌هاي تازه‌اي از شيشه به صورت لايه لايه‌اي، مسلح (مقاوم‌سازي شده) و آجري به بازار آمد كه كاربرد شيشه در ساختمان‌سازي را افزايش داد. ساختمان‌هاي چند طبقه بيشتر از ديوار شيشه اي كه تقريباً به تمامي از شيشه است، ساخته شده‌اند. در آغاز شيشه به دليل نداشتن واكنش با آب و به عنوان ظرف كاربرد داشت اما در پايان سدهٔ مياني ويژگي‌هاي نوري آن بيشتر مورد توجه قرار گرفت و توليد عدسي، ابزارهاي ستاره‌شناسي و پس از آن ابزارهاي پزشكي و دانش، گسترش يافت.

 

در سدهٔ ۱۹ ميلادي در روش‌هاي باستاني توليد شيشه، به ويژه شيشه‌هاي نقش برجسته دگرگوني‌هايي پديد آمد. اين تغيير روش براي نخستين بار از زمان امپراتوري روم پديد مي‌آمد و بيشتر در طرح‌هاي نوكلاسيك ديده مي‌شد. در جنبش هنر نو از اين شيشه‌ها به فراواني بهره برده شد. با گذشت زمان كم‌كم كارگاه‌هاي كوچك شيشه‌هاي هنري در همه جا ديده شد.

قاليشويي سرخه حصار

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۱۸ توسط:onlinetabliq موضوع:

پارتيشن شيشه اي | پارتيشن شيشه ‌اي، بهترين راه فضاسازي محيط اداري

پارتيشن شيشه اي | پارتيشن شيشه ‌اي، بهترين راه فضاسازي محيط اداري

شيشه بري در تهران

پارتيشن شيشه اي يكي از اجزاي ضروري و مهمي است كه جهت جدا سازي و فضا سازي شركت ها و محيط هاي اداري به كار مي رود.


بازار; گروه صنعت: پارتيشن شيشه اي يكي از اجزاي ضروري و مهمي است كه جهت جدا سازي و فضا سازي شركت ها و محيط هاي اداري به كار مي رود. پارتيشن هاي شيشه اي از آنجايي كه بسيار متنوع هستند و به هر طرح و مدلي كه بخواهيد موجود هستند، بسيار محبوب هستند و هيچكس از به كارگيري آن در محيط خود پشيمان نمي شود. پارتيشن شيشه ‌اي، بهترين راه فضاسازي محيط اداري به ويژه در محيط هاي بزرگ و با تعداد كارمند بالا است. ساز و كار مجموعه اي را از افراد حرفه اي تشكيل داده است تا بتواند مزاياي پارتيشن شيشه اي را براي شما شرح دهد و با ارائه با كيفيت ترين پارتيشن هاي شيشه اي، محصولي فوق العاده اي را به شما هديه مي كند.

پارتيشن شيشه اي | پارتيشن شيشه ‌اي، بهترين راه فضاسازي محيط اداري

پارتيشن شيشه اي چگونه محيط را جداسازي مي كند؟
اين روزها اغلب محيط هاي اداري همه كارمندان خود را در يك سالن بزرگ ساكن كرده اند، در حالي كه كارمندان نياز به يك فضاي شخصي و پرايوسي دارند تا بتوانند وظايف و ايميل هاي خود را به راحتي چك كنند، همانطور كه بر سر ميز خود نشسته اند پاسخ تلفن خود را بدهند و وقتشان را صرف خارج شدن از فضاي كار نكنند، اگر نياز به كمي استراحت داشتند به راحتي كمي رفع خستگي كنند و... موارد ذكر شده از نكاتي هستند كه نشان مي دهند هر شخصي در يك محيط اداري نياز به يك فضاي جداگانه دارد تا بازدهي خود را بالاتر ببرد. البته با توجه به اوضاع اقتصادي كشور ما، امكان ايجاد يك اتاق براي هر شخصي بسيار پايين است زيرا اين كار هزينه زيادي را متحمل مي شود.

پارتيشن شيشه اي بدون اشغال كردن فضاي زيادي، بخشي از محيط را مجزا مي كند و يك فضاي جداگانه را به وجود مي آورد. پارتيشن هاي شيشه اي اغلب براي محيط هاي اداري به كار مي روند، اما از آن مي توانيد در منازل خود، مطب، مكان هاي عمومي و... نيز استفاده كنيد. اگر مي خواهيد كارمند شما به طور كامل در يك فضاي شخصي قرار بگيرد، بايد از پارتيشن هاي شيشه اي مات و طرح دار استفاده كنيد. اما اگر مي خواهيد ارتباط چشمي و بصري قطع نشود و كارمندان با ديدن يك ديگر انرژِي دريافت كنند، بايد از پارتيشن شيشه اي شفاف استفاده كنيد.

پارتيشن هاي شيشه اي باعث منظم و مرتب تر نشان دادن فضاي كاري شما مي شود و همين امر سبب مي شود اگر مشتري وارد محيط كار شما شد، احساس خوبي دريافت كند. پارتيشن هاي شيشه اي به دو دسته پارتيشن شيشه اي تك جداره و پارتيشن شيشه اي دو جداره دسته بندي مي شوند و از لحاظ كيفيت و ميزان انتقال صدا با يكديگر متفاوت هستند. اگر مي خواهيد از آلودگي صوتي احتمالي براي كارمند خود جلوگيري كنيد و شغلتان به تمركز بسيار بالايي احتياج دارد، پيشنهاد ما استفاده از پارتيشن شيشه اي دوجداره است.

پارتيشن شيشه اي | پارتيشن شيشه ‌اي، بهترين راه فضاسازي محيط اداري

پارتيشن شيشه اي در محيط اداري
پارتيشن هاي شيشه اي به نحوي جدا كننده هاي لوكس و نوين براي محيط هاي اداري و كاري هستند. اين سازه با ظاهر چشمگير و زيبايي كه به وجود مي آورد، باعث مي شود محيط اداري دلنشين تر شود و با ايجاد محيطي منظم و زيبا از ايجاد خستگي در كارمندان جلوگيري مي كند. پارتيشن هاي شيشه اي را به روش هاي مختلفي مي توان اجرا و نصب كرد. مي توانيد پارتيشن شيشه اي با شيشه سكوريت را تهيه كنيد تا از بروز خطرات احتمالي و شكستن آن پيشگيري كنيد. پارتيشن شيشه اي با فريم آلومينيومي از ديگر نحوه هاي اجراي اين پارتيشن ها است، اين مدل نسبت به ديگر مدل ها استحكام بالاتري دارد.

پارتيشن شيشه اي كشويي براي محيط هاي كوچك تر بسيار پر كاربرد است زيرا فضاي بسيار كمي را اشغال مي كند و در عين حال جداسازي فضا را به بهترين شكل براي شما انجام مي دهد. پارتيشن شيشه اي تك جداره فريم لس نوعي ديگر از اجراي پارتيشن ها است كه باعث به وجود آوردن سبك مدرن و كلاسيكي در فضاي شما مي شود. براي تهيه با كيفيت ترين و جديد ترين طرح هاي پارتيشن شيشه اي مي توانيد به سايت ساز و كار مراجعه كنيد و در آنجا انواع محصولات ما را مشاهده كنيد .ساز و كار با ارائه محصولات خود با قيمت بسيار مناسب و مقرون به صرفه توانسته است دل مشتريان خود را به دست آورد و كارهاي بسياري را از خود ارائه دهد. جهت تهيه پارتيشن شيشه براي محيط اداري، يا از طريق سايت ساز و كار و يا از طريق ارتباط با متخصصان ما در مجموعه ساز و كار اقدام كنيد.

قاليشويي در منطقه 8

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۰:۳۷ توسط:onlinetabliq موضوع:

توجه به نقش كليدي فيزيوتراپيست‌ها در توانبخشي و بازتواني بيماران

رئيس انجمن فيزيوتراپي ايران تاكيد كرد
توجه به نقش كليدي فيزيوتراپيست‌ها در توانبخشي و بازتواني بيماران

فيزيوتراپي در پاسداران

رئيس انجمن علمي فيزيوتراپي ايران، بر اهميت نقش كليدي فيزيوتراپيست‌ها در عرصه توانبخشي و بازتواني بيماران تاكيد كرد.


به گزارش گروه اجتماعي خبرگزاري دانشجو، به نقل از روابط عمومي انجمن فيزيوتراپي ايران، احمد مؤذن زاده به برگزاري سي و سومين كنگره ساليانه انجمن فيزيوتراپي ايران، در روز‌هاي ۱۳ لغايت ۱۵ مهر ۱۴۰۱ در هتل المپيك تهران اشاره كرد و گفت: كنگره پيش رو همچون گذشته با تلاش انجمن فيزيوتراپي ايران و همكاري دانشكده‌هاي علوم توانبخشي سراسر كشور برگزار مي‌شود.


وي با اشاره به ارائه آخرين يافته‌هاي علمي و پژوهشي در حوزه فيزيوتراپي و توانبخشي در كنگره امسال افزود: در كنار برگزاري كنگره، نمايشگاه تجهيزات پزشكي در حوزه فيزيوتراپي و توانبخشي برپا مي‌شود و امسال با توجه به برگزاري حضوري كنگره، فرصت مناسبي براي شركت‌هاي دانش بنيان داخلي خواهد بود كه آخرين دستاورد‌هاي علمي خود را به نمايش بگذارند.


مؤذن زاده ادامه داد: قرار است در نمايشگاه تجهيزات امسال از تعداد زيادي توليدات "هاي تك" در حوزه فيزيوتراپي و توانبخشي، رونمايي كنيم.


وي با اشاره به جايگاه برتر ايران در خاورميانه در توليد محصولات‌هاي تك فيزيوتراپي و توانبخشي گفت: ايران نه تنها در توليد، بلكه در طراحي محصولات دانش بنيان نيز پيشرو است.


رئيس انجمن فيزيوتراپي ايران به موضوع سالمندي و افزايش اميد به زندگي به عنوان يكي از مباحث كنگره امسال اشاره كرد و افزود: توجه به نقش پيشگيرانه رشته فيزيوتراپي در بروز اختلالات اسكلتي عضلاني و بهبود كيفيت زندگي، موضوعي است كه به آن خواهيم پرداخت.


وي همچنين به نقش فيزيوتراپي در عرصه پيشگيري، درمان و بازتواني بيماري‌هاي مختلف اشاره كرد و گفت: بايد تلاش كنيم كه نقش فيزيوتراپي را در عرصه‌هاي گوناگون نظام سلامت به مردم معرفي كنيم.


مؤذن زاده با اشاره به عبور از بحران كرونا در كشور افزود: تقدير و تجليل از مدافعان سلامت و شهداي كرونا، يكي ديگر از موضوعاتي است كه بايد به آن بپردازيم و در اين بين بايد يادآوري كنم كه هفت نفر از همكاران فيزيوتراپيست ما نيز در دوران كرونا به جمع شهداي سلامت پيوستد كه ياد و خاطره اين عزيزان را همراه با بيش از سيصد شهيد مدافع سلامت ديگر گرامي ميداريم.

قاليشويي نبرد

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۱:۵۸ توسط:onlinetabliq موضوع:

خريد كتاب هاي پزشكي تخصصي در سايت كتاب پزشكي راه طب

خريد كتاب هاي پزشكي تخصصي در سايت كتاب پزشكي راه طب

دندانسازي در تهران

 

خريد كتاب اورجينال دندانپزشكي هر چند كه در گذشته رايج نبوده اما امروزه اهميت بسيار ويژه اي پيدا كرده است. در حقيقت در آن زمان اين رشته معادل با دندانسازي بوده و كتاب هاي مخصوص آن وجود نداشت. اما بعدها رشته دندانپزشكي به عنوان يكي از رشته هاي علوم تجربي در دانشگاه ها معرفي شد. اين رشته اختصاص به علم رعايت بهداشت دهان و دندان و پيشگيري و درمان بيماري هاي مربوط به آن دارد.


خريد كتاب هاي پزشكي تخصصي در سايت كتاب پزشكي راه طب
به گزارش گروه بازار خبرگزاري آنا، خريد كتاب اورجينال دندانپزشكي هر چند كه در گذشته رايج نبوده اما امروزه اهميت بسيار ويژه اي پيدا كرده است. در حقيقت در آن زمان اين رشته معادل با دندانسازي بوده و كتاب هاي مخصوص آن وجود نداشت. اما بعدها رشته دندانپزشكي به عنوان يكي از رشته هاي علوم تجربي در دانشگاه ها معرفي شد. اين رشته اختصاص به علم رعايت بهداشت دهان و دندان و پيشگيري و درمان بيماري هاي مربوط به آن دارد. با توجه به اهميت و جايگاه رشته دندانپزشكي در سراسر جهان كتاب هاي زيادي مختص اين رشته تاليف شده اند.

كتاب دندانپزشكي اورجينال يا ترجمه شده؟

خريد كتاب هاي اورجينال و زبان اصلي نه تنها به دانشجويان رشته دندانپزشكي بلكه به تمامي دانشجويان رشته هاي علوم پزشكي توصيه مي شود. خريد كتاب هاي دندانپزشكي اورجينال نسبت به كتاب هاي ترجمه شده اين مزيت را دارد كه مفهوم اصلي مدنظر نويسنده را به مخاطب مي آموزد. در حالي كه مترجم ممكن است برداشت خود از آن مفهوم را در كتاب ترجمه شده قيد نمايد.

خريد كتاب اورجينال دندانپزشكي، معادل با يادگيري اصول اين علم است. رشته دندانپزشكي علاوه بر سلامت دهان و دندان با زيبايي صورت و كلام و لبخند افراد نيز در ارتباط است. از اين رو انواع انتشارات كتاب دندانپزشكي هر ساله منابع ارزشمندي را در مورد علم دندانپزشكي روز منتشر مي كنند.

براي خريد كتاب اورجينال دندانپزشكي چه بايد كرد؟

خريد كتاب هاي پزشكي تخصصي در سايت كتاب پزشكي راه طب

براي خريد كتاب اورجينال دندانپزشكي چه بايد كرد؟

در حالت كلي انواع كتاب پزشكي و دندانپزشكي اورجينال از جمله كتاب هاي كمياب و گرانقيمت محسوب مي شوند. به دليل كمياب بودن اين كتاب ها، فروشگاه ها و مراكز عرضه كتابي نيز كه آنها را ارائه مي كنند، اين كتاب ها را بالاتر از قيمت اصلي شان به فروش مي رسانند. شايد شما به عنوان يك دانشجوي دندانپزشكي حاضر باشيد براي خريد كتابي كه مي خواهيد ساعت ها در كتاب فروشي هاي شهر بگرديد و هر مبلغي را براي خريد آن صرف كنيد. البته اين موضوع در زمان پايان ترم و نزديك به امتحانات بيشتر اتفاق مي افتد. اما در عصر تكنولوژي و اينترنت امروز نيازي به صرف اين همه زمان و انرژي و همچنين پرداخت هزينه اضافي براي كتاب نيست.

خريد كتاب هاي علوم پزشكي و دندانپزشكي به قيمت مناسب

در سايت مجموعه ما علاوه بر اينكه به طيف وسيعي از كتاب هاي اورجينال و ترجمه شده علوم پزشكي، پيراپزشكي و دندانپزشكي دسترسي پيدا خواهيد كرد، مي توانيد آنها را به قيمت مناسب نيز خريداري كنيد.

در حقيقت با خريد از مجموعه ما، قيمت اصلي كتاب را پرداخت مي كنيد. دانشجويان دندانپزشكي دقت داشته باشند كه كتاب هايي كه در دوران تحصيل خود براي گذراندن واحدهاي درسي خريداري مي كنند، در آينده شغلي آنها نيز به كار خواهد آمد. چرا كه قوي ترين حافظه ها نيز گاهي به مرور مطالب از پيش آموخته نياز پيدا مي كنند. پس تا جاي ممكن كتاب هاي اورجينال دندانپزشكي را خريداري نماييد تا از كيفيت بالاي مطالب آنها در هر زمان استفاده كنيد.

قاليشويي در رسالت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۰:۵۱ توسط:onlinetabliq موضوع: